ویل اسمیت رئیس خلافکار The Council می‌شود

25 September 2019 - 13:30

ویل اسمیت (Will Smith) نقش رئیس بخش خلاف نیویورک سیتی، نیکی بارنس، را در فیلم جدید نتفلیکس، The Council، بازی می‌کند. این پروژه، همکاری مجدد اسمیت با سکان‌دار Concussion، پیتر لندزمن (Peter Landesman)، است که فیلم‌نامه این فیلم را نوشته و تهیه‌کننده اجرایی آن است. اسمیت و جیمز لاسیتر (James Lassiter) این فیلم را برای Overbrook Entertainment به همراه مت جکسون (Matt Jackson) برای Jackson Pictures و جیسون اسکس (Jason Essex) برای Anonymous Nobodies می‌سازند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌نامه لندزمن داستان بازگو نشده‌ای از جنایت هفت مرد آفریقایی-آمریکایی را بیان می‌کند که بر منطقه هارلم در دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ حکمرانی می‌کردند. این‌ها اتحادیه جنایی عادی نیستند، مردهایی با آرزوی ساخت شهر ایالتی آمریکایی آفریقایی خود مختار هستند که با مواد سرمایه‌گذاری می‌شود. این فیلم با محوریت دادگاه شکسپیری میان شاه The Council، نیکی بارنس مشهور به “آقای تسخیرناپذیر” نیویورک‌تایمز، و تمامی اعضای مختلف تحت حمایت است.

بارنس در دهه ۷۰ فعال بود و حلقه قاچاق بین‌المللی مواد، و همکار مافیا ایتالیایی-آمریکایی است. او در سال ۱۹۷۸ دستگیر و به حبس ابد محکوم شد و سرانجام خبرچین فدرال شد و The Council را تاسیس داد. بارنس سال ۲۰۱۲ بر اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.

لندزمن تهیه‌کننده اجرایی کار به همراه جون لی و دیوید لی (Joanne & David Lee) از Anonymous Nobodies است.

اسمیت اخیرا در فیلم لایو اکشن علاءالدین دیزنی در نقش جن دیده شد و در فیلم‌های Gemini Man و Bad Boys ایفای نقش کرده است.

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.