استودیوی شاوت امتیاز کمدی Lazy Susan با هنرمندی سین هایز، متیو برودریک، و آلیسون جنی را به دست آورد

25 September 2019 - 17:30

استودیوی !Shout حق توزیع سینمایی، دیجیتالی، و شبکه خانگی آمریکای شمالی را برای فیلم Lazy Susan (سوزان تنبل) به دست آورده است، این فیلم یک کمدی لطیف است که ستاره Will & Grace (ویل و گریس): سین هایز (Sean Hayes) در نقش اول آن بازی خواهد کرد و بازیگران دیگری هم‌چون کری آیزلی (Carrie Aizley)، مارگو مارتیندیل (Margo Martindale)، جیم رش (Jim Rash)، کیل کندی (Kiel Kennedy)، دنی جانسون (Danny Johnson)، دارلین هانت (Darlene Hunt)، اسکیپ سودوث (Skipp Sudduth)، جی. آر. رامیرز (J. R. Ramirez)، متی کارداروپل (Matty Cardarople)، متیو برودریک (Matthew Broderick)، و هم‌چنین برنده جایزه اسکار: آلیسون جنی (Allison Janney) در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

استودیوی !Shout قصد دارد با نخستین اکران سینمایی این فیلم در سال ۲۰۲۰، آن را در سراسر برنامه‌های سرگرمی اصلی عرضه کند.

این فیلم، که توسط نیک پیت (Nick Peet) ساخته می‌شود، در مورد زنی به نام سوزان (با بازی هایز) است که یک آدم عجیب و غریب و خود-محور در خانواده‌اش است که با تنبلی و البته حمایت زورکی خانواده‌اش، زندگی را به سرعت می‌گذراند تا این‌که یک روز که از خواب بیدار می‌شود، خود را زنی میان‌سال می‌یابد که هیچ شغل و ارتباطی ندارد و خانواده‌ای بیش از پیش بیگانه تر دارد. او نهایتا تصمیم می‌گیرد که مسئولیت امور را به عهده بگیرد و اوضاع را سر و سامان بدهد، اما از آن‌جا که تا به‌حال هرگز هیچ کاری را خودش به تنهایی انجام نداده است این اقدام به صورت مبارزه‌ای واقعی برای او جلوه می‌کند، تا زمانی‌که سوزان همان زنی می‌شود که همیشه دلش می خواسته باشد، زنی که کاملا به خودش متکی است.

فیلم‌نامه را هایز به همراه دارلین هانت و کری آیزلی نوشته است. کارل مولنبرگ (Carl Moellenberg) از طرف کمپانی Dominion Pictures، تاد میلینر (Todd Milliner) از طرف کمپانی Hazy Mills Productions، و شین اوبرین (Shane O’Brien) و زاک اوبرین (Zach O’Brien) از طرف کمپانی Stargazer Films از تهیه‌کنندگان پروژه می‌باشند.

جوردن فیلد (Jordan Field): مدیر یکی از بخش‌های استودیو درباره فیلم گفت:

فیلم Lazy Susan همان شاهکار مستقل بسیار فوق‌العاده‌ای است که لحنی صریح، مطمئن و به شدت بامزه دارد. این فیلم دقیقا می‌داند که به بهترین روش ممکن باید چگونه باشد، و تیم بازیگران آن نیز یک تیم رویایی متشکل از نابغه های بازیگری است که در رأس همه آن‌ها سین هایز حضور دارد.

هایز نیز دراین‌باره گفت:

پس از سال‌ها فیلم‌سازی و نهایتاً به تصویر کشیدن آن‌ها، ما با پیدا کردن شرکای درست در استودیوی!Shout احساس اطمینان می‌کنیم. من بی‌صبرانه منتظرم که مردم برای دیدن Lazy Susan به بیرون بروند زیرا مطمئنا او (سوزان) برای دیدن آن‌ها اقدام نمی‌کند.

قرارداد این فیلم به حمایت از فیلم‌سازان تنظیم شده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.