تریلر فصل پایانی Arrow به آغاز فیلم بازمی‌گردد

25 September 2019 - 19:31

استودیوی CW تریلر بلندتری از فصل هشتم و پایانی مورد انتظار Arrow (آرو) منتشر کرده است، که صحنه‌های جدیدی از سریال را ارائه می‌دهد و Crisis on Infinite Earths بسیار مورد انتظار را نیز به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید این تریلر را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

الیور کوئین، پس از گذراندن زمانی در Slabside می‌خواست به شهری که دوست دارد برگردد. از وقتی که همه هویت واقعی‌ او را می‌دانند، تیم آرو در کنار SCPD به عنوان مأمور خودخوانده قانون کار کرد تا به حفاظت از شهر به هر قیمتی که شده است کمک کند. با این حال، فصل آخر سریال به آگاه شدن الیور از وجود امیکو- تروریست کمان به دست و رهبر حلقه نهم (Ninth Circle) که اتفاقاً خواهر ناتنی الیور هم می‌شود- ختم شد. در فصل هفتم، شاهد مبارزه آن‌ها برای زندگی‌شان در زمان حال و هم در زمان آینده بودیم. بنابراین، باید ببینیم که حکومت تیم آرو در فصل هشتم و پایانی سریال به چه شکلی خواهد شد؟

بازیگران این سریال عبارت‌اند از: استیفن آمل (Stephen Amell) در نقش الیور کوئین، دیوید رامزی (David Ramsey) در نقش جان دیگل، کتی کسیدی (Katie Cassidy) در نقش لارل/بلک سایرن، ریک گونزالز (Rick Gonzalez) در نقش رین رامیرز/وایلد داگ، و جولیانا هارکاوی (Juliana Harkavy) در نقش دینا دریک/بلک کاناری. چارلی بارنت (Charlie Barnett) در نقش دیگل جیر- ملقب به جی. جی. – پسر جان دیگل و لیلا میکائلز (با بازی آدری ماری آندرسون (Audrey Marie Anderson))- نیز به تیم بازیگران ملحق شده است. ما در آینده جی. جی. را به عنوان رهبر Deathstroke Gang خواهیم دید، جایی‌که با میا و برادر-خوانده اش، کونور، مواجه می‌شود.

گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim)، وندی مریکل (Wendy Mericle)، و سارا اسچچتر (Sarah Schechter) از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال- بر اساس کاراکترهای دی‌سی- هستند. و کمپانی Bonaza Productions Inc به همراه کمپانی‌های Berlanti Productions و Warner Bros Television نیز از تهیه‌کنندگان این پروژه می‌باشند.

فصل هشتم سریال Arrow روز سه‌شنبه، ۱۵ام اکتبر، از شبکه CW پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.