عنوان رسمی فیلم جدید جیمز وان منتشر شد

25 September 2019 - 21:30

فیلم بعدی جیمز وان (James Wan) رسما عنوان Malignant گرفت. این فیلم دهمین فیلم وان است که بیشتر‌ فیلم‌هایش ترسناک هستند. برای همین جای تعجب ندارد که نیو لاین سینما جدیدترین فیلم ترسناکش را به دستان توانمند وان سپرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

وان اولین سری فیلم Saw (اره) را نوشت و کارگردانی کرد و سپس وارد دنیای سینمایی Conjuring گشت. این فیلم‌ها بیشتر درباره تحقیقات ماوراءطبیعی اد و لورین وارن بودند که متخصصین چیزهای شیطانی و روحی هستند که تلاش می‌کنند زندگی و روح خانواده‌های شکنجه شده توسط نیروهای اهریمنی را نجات دهند.

وان فیلم Insidious را کارگردانی کرده که شروع این مجموعه بود. او دنباله این فیلم و Conjuring را نوشته و کارگردانی کرده است. این فیلم‌ها به شدت تحسین شدند و در باکس‌آفیس موفق ظاهر شدند.

دیروز فیلم‌برداری جدیدترین اثر وان آغاز گردیده و تصویری از اولین صحنه فیلم‌برداری توسط وان در صفحه اینستاگرام‌اش منتشر شده است. عنوان Malignant در کنار زبانه زنگ تعریف می‌شود.

وان نه تنها کارگردان بلکه نویسنده کار است و آن را به همراه اینگرید بیسو (Ingrid Bisu) قلم زده است. چند تن از بازیگران فیلم قرارداد امضا کرده‌اند، از جمله آنابل والیس (Annabelle Wallis)، جیک ابل (Jake Abel)، جورج یانگ (George Young)، مدی هاسون (Maddie Hasson)، میکول برایانا وایت (Michole Briana White) و جکلاین مک‌کنزی (Jacqueline McKenzie).

جزییات زیادی از فیلم منتشر نشده است. می‌دانیم وان رمان گرافیکی با عنوان Malignant Man نوشته که سال ۲۰۱۱ چاپ شد. این داستان درباره الن گیتس، بیمار سرطانی است که با مرگش به آرامش می‌رسد. هرچند تومور سرطانی‌اش پارازیتی است که به گیتس توانایی‌های ماوراءطبیعی می‌دهد. او با کشف جامعه شیطانی مخفی پنهان زیر پوست بشری، سعی دارد از نیروی خود برای جلوگیری از نقشه‌های شوم استفاده کند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.