فیلم The Little Mermaid: تست بازیگر سریال Krypton برای نقش شاهزاده اریک

25 September 2019 - 22:00

کامرون کاف (Cameron Cuffe) و جونا هاور کینگ (Jonah Hauer-King) جدیدترین بازیگرانی هستند که برای نقش شاهزاده اریک در فیلم لایو اکشن The Little Mermaid «پری دریایی کوچک» تست بازیگری داده‌اند. پس از اینکه دیزنی با ساخت فیلم‌های لایو اکشن Beauty and the Beast «دیو و دلبر»، Aladdin «علاءالدین» و The Lion King «شیر شاه» به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد، کاملا مشخص بود یکی از پروژه‌های آینده دیزنی لایو اکشن The Little Mermaid خواهد بود. این روزها کم‌کم گروه بازیگران این فیلم در حال شکل‌گیری است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تاکنون راب مارشال (Rob Marshall) کارگردان The Little Mermaid گروهی از بازیگران انتخاب کرده که شامل هلی بیلی (Halle Bailey) در نقش شاهدخت آریل، ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) در نقش اورسلا و احتمالا خاویر باردم (Javier Bardem) در نقش شاه ترایتون پدر آریل است. دیزنی همچنین برای نقش شاهزاده اریک معشوقه آریل به سراغ هری استایلز (Harry Styles) رفت، اما او از حضور در این نقش انصراف داد. حالا به نظر می‌آید شاید این استودیو بالاخره بازیگر مناسب این نقش را پیدا کرده باشد.

کاف که بیشتر برای بازی در نقش پدربزرگ سوپرمن در سریال Krypton «کریپتون» شناخته می‌شود و هاور کینگ هردو برای بازی در نقش شاهزاده اریک تست داده‌اند. دیزنی هنوز خبری رسمی در این باره اعلام نکرده است.

بین این دو نفر، کاف به لطف حضور در سریال Krypton بازیگر شناخته شده‌تری است و پس از کنسل شدن این سریال تقویم کاری خلوتی دارد. هاور کینگ برای عده زیادی ناشناخته است، و قبلا در مینی‌سریال Little Women «بانوان کوچک» و فیلم خانوادگی A Dog’s Way Home «راه یک سگ به خانه» حضور داشته است. هیچکدام این دو نفر از نظر شهرت در حد استایلز نیستند، اما این اصلا اشکالی ندارد. بازسازی‌های لایو اکشن‌های دیزنی از آثار کلاسیک خودش حالا به یک برند خاص تبدیل شده‌اند، پس The Little Mermaid نیازی به حضور ستارگان بزرگ ندارد.

اما سوال مهم این است که: آیا کسی که قرار است نقش اریک را بازی کند در این فیلم آواز هم می‌خواند؟ این شخصیت در فیلم انیمیشنی ترانه‌ای نخواند، اما تمایل دیزنی به حضور استایلز در این فیلم نشان می‌دهد شاید این استودیو مسیر جدیدی برای بازسازی پیش گرفته باشد. همچنین اعلام شده آلن منکن (Alan Menken) ترانه‌سرای ثابت دیزنی با همکاری لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) در حال نوشتن ترانه‌های جدید برای این فیلم است. پس شاید اریک – هر کسی نقش او را بازی کند – قرار است در این فیلم ترانه هم بخواند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.