ایوان راس،دینا گوریر و اریک لاری هاروی به فیلم ایالات متحده علیه بیلی هالیدی پیوستند

26 September 2019 - 11:00

لی دنیلز (Lee Daniels) بازیگر سریال شبکه‌ی Fox با عنوان Star که به تازگی لغو شد، ایوان راس (Evan Ross) به همراه بازیگر فیلم‌های Django Unchained و The Hateful Eight یعنی دینا گوریر (Dana Gourrier) و اریک لاری هاروی (Erik Laray Harvey) از سریال Luke Cage را برای اثر جدید خود به نام The United States vs. Billie Holiday به خدمت گرفت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ترونتی رودز (Trevante Rhodes)، گرت هدلند (Garrett Hedlund)، ناتاشا لیون (Natasha Lyonne) و داوین جوی رندلف (Da’Vine Joy Randolph) دیگر بازیگران این اثر خواهند بود. خواننده و ترانه‌سرا آندرا دی (Andra Day) نیز درحال صحبت برای ایفای نقش خواننده‌ی جَز افسانه‌ای بیلی هالیدی (Billie Holiday) است.

نمایش‌نامه نویس برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر سوزان لری پارکز (Suzan-Lori Parks) فیلم‌نامه‌ی این فیلم را با الهام از کتاب پرفروش نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۵ به نام Chasing the Scream: The First and Last Days of the War on Drugs نوشته‌ی یوهان هاری (Johann Hari)، نوشته است.

این فیلم که توسط New Slate Ventures، کمپانی Lee Daniels Entertainment و Roth Kirschenbaum Films سرمایه‌گذاری شده است نگاهی به دوران حرفه‌ای هالیدی خواهد داشت و در جدال او با اعتیاد، شهرت و عشقی نافرجام کاوش خواهد کرد.

جردن فاج (Jordan Fudge)، دنیلز، پاملا ایس ویلیامز (Pamela Oas Williams) و تاکر تولی (Tucker Tooley) تهیه‌کنندگی این اثر را در کنار هیلاری شر (Hilary Shor)،  جورج پرا (George Parra)، مارک بمبک (Mark Bomback) و دنیس استراتن (Dennis Stratton) به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن، برعهده خواهند داشت.

راس که نقش مامور سم ویلیامز، یکی از ماموران آفریقایی-آمریکایی که توسط هری آنزلینگر (با بازی هدلند) برای پایین کشیدن هالیدی استخدام شده بود را ایفا خواهد کرد، فرزند دایانا راس است که پیش از این نقش بیلی هالیدی را در سال ۱۹۷۲ و فیلم Lady Sings the Blues ایفا کرده بود و به خاطر آن نامزد جایزه‌ی اسکار برای بهترین بازیگر زن نقش اصلی شد.

فیلمبرداری این فیلم ماه بعد در مونترال آغاز خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.