Black Widow: کار فیلمبرداری دیوید هاربور تمام شد!

26 September 2019 - 16:30

دیوید هاربور (David Harbour) فیلمبرداری کاراکتر خودش بعنوان نگهبان قرمز (Red Guardian) را در فیلم Black Widow «بیوه‌ی سیاه» به پایان رسانید. این ستاره‌ی سریال Stranger Things تابستان امسال رسما به دنیای سینماتیک مارول پیوسته است و بعنوان یکی از بازیگران فیلم انفرادی اسکارت یوهانسون (Scarlett Johansson) معرفی شد. اضافه شدن هاربور از سوی مارول استودیو اخیرا اعلام شد اما هنوز تایید نکرده‌اند که آیا او نقش الکسی شوستاکو (Alexi Shostakov) را در دنیای سینماتیک مارول بازی خواهد کرد یا خیر. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

هاربور یکی از ورودی‌های جدید MCU است که اولین حضورش را در Black Widow رقم خواهد زد. او به بازیگران دیگری از جمله فلورنس پاگ (Florence Pugh) در نقش یلنا بلووا (Yelena Belova)، او تی فاگبنل (O-T Fagbenle) و راشل ویس (Rachel Weisz) که اولین بارشان است در این دنیا پا می‌گذارند، خواهد پیوست. البته این اولین حضور هاربور در یک فیلم ابرقهرمانه نیست. وی اوایل امسال در فیلم Hellboy بازی کرد. در حالی که آن فیلم به خوبی ندرخشید، هاربور سریعا به دنیای سینماتیک مارول آمد.

هاربور این موضوع را از طریق یک پست اینستاگرامی تایید کرد و در این عکس او با یک صورت کاملا اصلاح شده، لباس Red Guardian را بغل کرده است. در زیر پست او را برای شما آورده‌ایم:

با اتمام نقش هاربور در Black Widow، می‌توان فهمید که پروسه‌ی فیلمبرداری رو به اتمام است. فیلمبرداری اوایل امسال آغاز شد؛ درست قبل از اینکه مارول رسما تایید کند فیلم‌ انفرادی بیوه‌ی سیاه در دستور کار است و همچنین قبل از اینکه بیوه‌ی سیاه در Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» کشته شود. در نتیجه، Black Widow یک دنباله از زندگی ناتاشا رومانوف بین فیلم‌های Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» را به تصویر می‌کشاند.

بسته به اینکه اتفاقات فیلم «بیوه‌ی سیاه» چگونه رقم بخوردند، این می‌تواند آغازی بر حضور بیش از اینِ هاربور در دنیای سینماتیک مارول باشد. این فیلم همچنان در سالهای گذشته‌ی MCU روایت می‌شود. با توجه به اینکه هاربور یک شخصیت محبوب بین هواداران است، می‌توان فهمید که کارش با این نقش با دنیای مارول به اتمام نمی‌رسد. هواداران قبل از اینکه ببینند برای الکسی در فیلم «بیوه‌ی سیاه» چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، بیشتر منتظر این هستند که او در فیلم با چه شکل و شمایلی ظاهر می‌گردد. این موضوع می‌تواند در پوستر D23 فیلم نمایان شود. انتظار می‌رود که تریلر فیلم انتهای امسال منتشر شود و به همین دلیل زمان زیادی تا تبلیغات بازاریابی فیلم Black Widow باقی نمانده است و در آنها قطعا بازیگران را با لباس‌هایشان در سینما فارس خواهیم دید.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.