دومین تریلر The Irishman به همراه تصاویر جدید فیلم منتشر شد

26 September 2019 - 19:30

تریلر جدید فیلم The Irishman ساخته اخیر مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) منتشرش شده است. امسال پاییز، این کارگردان برجسته به درام جنایی برمی‌گردد که به خوبی می‌شناسد و با دوست قدیمی‌اش رابرت دنیرو (Robert De Niro) در این فرایند همکاری کرده است. بازیگران The Irishman همگی بازیگران برجسته سینما هستند: ال پاچینو (Al Pacino)، جو پسکی (Joe Pesci) و هاروی کیتل (Harvey Keitel) نقش‌های کلیدی را ایفا می‌کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نتفلیکس سرمایه‌گذاری عظیمی روی این پروژه انجام داده به این امید که یکی از گزینه‌های اصلی اسکار شود. این شبکه چند فیلم دیگر برای پخش دارد اما اگر ساخته جدید اسکورسیزی موفق شود، با استقبال ویژه‌ای مواجه می‌گردد.

برخلاف پشتوانه قوی فیلم، سوالاتی پیرامون فیلم وجود دارد. مهم‌ترینش استفاده زیاد فیلم از تکنولوژی جوان‌سازی است که باعث می‌شود بازیگران میانسال فیلم برای بخش‌هایی از فیلم، جوانتر به نظر بیایند.

امشب تریلر فیلم قبل از اکرانش در فستیوال فیلم نیویورک منتشر شد.

این تریلر در مقایسه با تریلرهای قبلی، شادتر و پر انرژی‌تر است و همانند دیگر فیلم‌های جنایی اسکورسیزی است. این ویدئو شخصیت فرانک شیرن را با تطبیق کمیک کلاسیک نشان می‌دهد که جلسه فرانک با وکیل‌اش و فرانک سر کار برای مافیا است. فرانک مسئولیت‌هایش در زمان حضور در ارتش را مقایسه می‌کند اما همه چیزی وقتی از کنترل خارج می‌شود که جیمی هوفا اعلام جنگ علیه دولت و تجارت می‌کند. آن‌هایی که با داستان The Irishman آشنا‌تر هستند می‌دانند فرانک ادعا کرد که در قتل هوفا دست داشته، واقعه‌ای که در پایان تریلر به آن پرداخته می‌شود. براساس ویدئو، بنظر می‌رسد فرانک انتخاب سختی پیش رو دارد که خارج از کاری که می‌کند، اجتناب‌ناپذیر است.

امروز نتفلیکس تصاویر جدیدی از Irishman را منتشر کرد که جوان‌سازی دیجیتالی دنیرو را نشان می‌دهد. متاسفانه، نتایج حاکی از جلوه‌های ویژه این تصاویر از نظر مخاطبین کمی عجیب بود. تکنولوژی جوان‌سازی راه طولانی آمده اما انیمیشنی کردن چهره‌های انسان‌ها، بدون شک یکی از بزرگترین چالش‌ها حتی برای افراد حرفه‌ای است. کار رویایی CGI فیلم را از خط خارج کرده که گویا فیلم جنایی اسکورسیزی را جالب کرده است.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.