اطلاعات جدیدی از فیلم The Great Wall منتشر شد

19 October 2016 - 15:00

تیزری که از فیلم The Great Wall «دیوار بزرگ» در ماه جولای پخش شد؛ بازخوردهایی منفی به همراه داشت. محافظت کردن مت دیمون (Matt Damon) از دیوار بزرگ چین و هدایت سربازان چینی در نبردی علیه هیولاها، اتهام این را به فیلم وارد کرد که از یک بازیگر سفیدپوست برای بازی در نقش یک بازیگر آسیایی استفاده شده است که به اصطلاح به آن وایت‌واشینگ (whitewashing) می‌گویند،ولی مشکل اینجا بود که ما چیزی از فیلم و داستان آن نمی‌دانستیم، ولی حالا مت دیمون به سوءتفاهم‌های موبرط به فیلم پایان داده و بیان کرد که داستان فیلم در چه مورد است. اعلاوه بر این، همچنین مت دیمون به اتهامات وارد شده بر خودش نیز پایان داد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

مت دیمون هفته‌ی گذشته با سایت Comic Book.com در جشنواره کامیک کان شهر نیویورک درباره‌ی نقش خود صحبت کرد:

سه شخصیت از غرب در این فیلم حضور دارند؛ پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، من و ویلم دافو (Willem Dafoe). ما نقش سه مزدور را بازی می‌کنیم که برای دزدین باروت اسلحه به چین رفته‌ایم. در آنجا درباره‌ی اسلحه‌ای افسانه شنیدیم و به دیوار بزرگ چین رفتیم تا با دزدین آن بتوانیم غرب را فتح کنیم. سپس در آن جا با یک ارتش مخفی مواجه شدیم که از دیوار بزرگ علیه هیولاهایی خاص محافظت می‌کنند؛ هیولاهایی که هر ۶۰ سال به دیوار حمله می‌کنند. ما بعد از این در میان نبرد به آن ها پیوستیم به آن‌ها ثابت کردیم که می‌توانیم به اندازه‌ی کافی برایشان مفید باشیم.

این خلاصه داستان باید بتواند شما را به دیدن فیلم مجاب کند، ولی اگر هنوز دچار شک هستید باید بدانید که کارگردان فیلم ژانگ ییمو (Zhang Yimou) افسانه‌ای است که سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌های Hero «قهرمان» و House Of Flying Daggers «خانه خنجرهای پران» در کارنامه‌ی خود را دارد. اگر هنوز نسبت به فیلم شکاک هستید باید برای فهیدن اشتباه خود به تماشای تریلر فیلم بنشینید. همچنین وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه این اثر بر عهده تونی گیلروی، کارلو برنارد و داگ میرو خواهد بود. رامین جوادی، آهنگساز سریال‌های بازی تاج و تخت و فراز از زندان، وظیفه آهنگسازی فیلم The Great Wall «دیوار بزرگ» را نیز بر عهده دارد. اندی لاو (Andy Lau)، مکنزی فوی (Mackenzie Foy) و جینگ تیان (Jing Tan) نیز چند بازیگر دیگر فیلم هستند.

تریلر آخر فیلم The Great Wall «دیوار بزرگ» را می‌توانید در سینماگیمفا تماشا کنید و بدون شک دیدن این تریلر شما را مجاب می‌کند که به تماشای فیلم بنشینید. The Great Wall «دیوار بزرگ» در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ (۲۹ بهمن ۹۵) اکران خواهد شد. لازم به ذکر است که تاریخ اکران فیلم در چین، اواخر دسامبر است.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.