تصویر پشت‌صحنه James Bond 25 لاشانا لینچ را در نقش ۰۰۷ نشان می‌دهد

27 September 2019 - 09:30

تصویر پشت‌صحنه فیلم James Bond 25 مامور ۰۰۷ جدید با بازی لاشانا لینچ (Lashana Lynch) را با تجهیزاتش در لوکیشن ایتالیا نشان می‌دهد. به تازگی عنوان No Time to Die «زمانی برای مردن نیست» برای بیست و پنجمین فیلم سری قدیمی باند انتخاب شده است. اگرچه دنیل کریگ (Daniel Craig) دوباره نقش جیمز باند را بازی خواهد کرد، اما در این فیلم شاهد حضور یک مامور مخفی زن هستیم که کد قدیمی باند یعنی ۰۰۷ برای او در نظر گرفته شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

شایعات درباره یک مامور ۰۰۷ زن سال‌ها شنیده می‌شد و طرفداران خواستار حضور شارلیز ترون (Charlize Theron) یا امیلی بلانت (Emily Blunt) یا کلر فوی (Claire Foy) در این نقش بودند. اما وقتی بالاخره قرار شد یک زن عنوان مامور ۰۰۷ را به دست بیاورد، لینچ این افتخار را کسب کرد. او قبل از حضور در این فیلم برای بازی در نقش ماریو رمبو در فیلم ابرقهرمانی Captain Marvel «کاپیتان مارول» شناخته می‌شد.

از زمانی که لینچ برای بازی در نقش مامور ۰۰۷ انتخاب شد طرفداران دوست داشتند بدانند او در عمل چه ظاهری خواهد داشت. حالا اولین تصویر از او در این نقش به صورت غیررسمی منتشر شده است. در این تصویر، شخصیت نومی با بازی لینچ را در یک دست لباس آبی تیره، با یک مسلسل و یک گوشی در گوشش می‌بینیم.

این تصویر جدید از پشت‌صحنه در ماترای ایتالیا گرفته شده، جایی که بسیاری از صحنه‌های اکشن مهم فیلم در آن‌جا فیلمبرداری می‌شوند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.