فیلم The Last Duel: همبازی شدن جودی کامر با مت دیمون و بن افلک

27 September 2019 - 10:00

جودی کامر (Jodie Comer) بازیگر برنده جایزه امی در فیلم The Last Duel «آخرین دوئل» به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) با مت دیمون (Matt Damon) و بن افلک (Ben Affleck) همبازی خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم براساس کتابی نوشته اریک جگر (Eric Jager) در سال ۱۳۸۶ میلادی روایت شده و داستان یک شوالیه نورمن را دنبال می‌کند که پس از اینکه از جنگ برمی‌گردد متوجه می‌شود همسرش دوست صمیمی او را به تجاوز به خودش متهم کرده است. دادگاه فرانسوی تصمیم می‌گیرد سرنوشت این اتهام را با مبارزه بین این دو دوست مشخص کند. کامر نقش شخصیت زن و دیمون و افلک نقش دو مرد اصلی داستان را بازی خواهند کرد. دیمون و افلک همچنین نویسندگی فیلمنامه را همراه با نیکول هولوفسنر (Nicole Holofcener) برعهده دارند که اولین همکاری مجدد آن‌ها در این زمینه پس از بردن اسکار بهترین فیلمنامه برای فیلم Good Will Hunting «ویل هانتینگ خوب» است.

مشکلی که در تولید این فیلم به وجود آمده این است که فیلمنامه توسط فاکس خریداری شده که حالا در اختیار دیزنی قرار دارد. دیزنی هنوز رسما اجازه تولید فیلم را نداده، و با توجه به موضوع خاص فیلم باید منتظر ماند و دید‌ آیا تصمیم می‌گیرد آن را تحت بنر فاکس قرن بیستم اکران کند یا کلا از تولید آن منصرف خواهد شد. البته در این صورت چندین استودیوی دیگر خواهان خرید حقوق این فیلم هستند.

The Last Duel دومین همکاری دیمون و اسکات خواهد بود که قبلا در فیلم The Martian «مریخی» با یکدیگر همکاری داشتند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.