سریال The Talented Mr. Ripley: نقش‌آفرینی بازیگر سریال Sherlock در نقش اصلی

27 September 2019 - 12:00

شبکه شوتایم پس از اینکه حقوق ساخت سریالی براساس رمان معمایی The Talented Mr. Ripley «آقای ریپلی بااستعداد» را خریداری کرد، حالا قصد دارد از اندرو اسکات (Andrew Scott) بازیگر سریال محبوب Sherlock «شرلوک» برای بازی در نقش اصلی آن استفاده کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

نویسندگی و کارگردانی فصل اول هشت اپیزودی این سریال که نام Ripley برای آن انتخاب شده برعهده استیو زایلیان (Steve Zaillian) برنده جایزه گلدن گلوب و نامزد جایزه امی و نویسنده فیلم‌های Schindler’s List «فهرست شیندلر» و The Irishman «مرد ایرلندی» است. این سریال داستان آقای ریپلی را در دهه ۶۰ میلادی دنبال می‌کند که توسط یک مرد ثروتمند استخدام شده تا به ایتالیا رفته و پسر خوشگذران او را به خانه برگرداند.

گری لواین رئیس بخش سرگرمی شبکه شوتایم در این باره گفته است:

با حضور استیو زایلیان فیلمساز مستعد و اندرو اسکات بازیگر جذاب، مطمئنم این یک سریال خاص و ویژه خواهد شد.

زایلیان قصد دارد از تمام پنج رمان نوشته شده درباره ریپلی برای نوشتن این سریال بهره ببرد، که تحولات شخصیت اصلی از یک حقه‌باز تا تبدیل شدن به یک قاتل سریالی را نشان می‌دهد.

این جدیدترین اقتباس از این داستان است که قبلا در فیلم‌های سینمایی Purple Noon «ظهر بنفش» محصول ۱۹۶۰ با بازی آلن دلون، The American Friend «دوست آمریکایی» با بازی دنیس هاپر و  The Talented Mr. Ripley «آقای ریپلی بااستعداد» محصول ۱۹۹۹ با بازی مت دیمون، Ripley’s Game «بازی ریپلی» محصول ۲۰۰۲ با بازی جان مالکوویچ و Ripley Under Ground «ریپلی زیر زمین» محصول ۲۰۰۵ با بازی بری پپر مورد اقتباس قرار گرفته است.

زایلیان قبلا نویسندگی و کارگردانی سریال جنایی The Night Of «آن شب» محصول HBO را برعهده داشته است. او همچنین کارگردان فیلم‌های All the King’s Men «همه مردان پادشاه»، A Civil Action «فعالیت مدنی» و Searching for Bobby Fischer «در جستجوی بابی فیشر» بوده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.