اشتن سندرز درحال مذاکره برای پیوستن به فیلم Jesus Was My Homeboy است

27 September 2019 - 17:30

بازیگر فیلم Moonlight و ایفا کننده‌ی نقش رزا در سریال Wu-Tang: An American Saga ساخته‌ی شبکه‌ی Hulu، اشتن سندرز (Ashton Sanders) درحال مذاکره با وارنر برای پیوستن به فیلم Jesus Was My Homeboy با بازی دنیل کالوویا (Daniel Kaluuya)، لاکیت استنفیلد (Lakeith Stanfield)، جسی پلمونز (Jesse Plemons) و دمینیک فیش‌بک (Dominique Fishback) است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم به تهیه‌کنندگی رایان کوگلر (Ryan Coogler)، داستان ظهور و مرگ نابهنگام عضو نمونه‌ی حزب پلنگ سیاه فرد همپتُن (با بازی کالوویا) را از دیدگاه ویلیام اُنیل (با بازی استنفیلد) دنبال می‌کند، کسی که به او خیانت کرد و او را به FBI فروخت. فیلم در نفوذ FBI به درون پلنگ‌های سیاه، روان‌شناسی خبرچین آن‌ها و ترور بدنام این رهبر سیاسی جوان در سن ۲۱ سالگی کاوش خواهد کرد. تولید این اثر در اواسط تا اواخر اکتبر آغاز خواهد شد.

سندرز درحال مذاکره است تا نقش عضو حزب پلنگ سیاه لری رابرسُن را ایفا کند. فیش‌بک نقش معشوقه‌ی همپتُن، دبُرا جانسُن و مادر فعال سیاسی فرد همپتن جونیور را ایفا خواهد کرد. پلمونز نقش رُی میشل، یکی از ماموران اصلی FBI که وظیفه‌ی دنبال کردن همپتن و گرفتن اطلاعات از انیل را داشتند را ایفا خواهد کرد.

کمپانی MACRO از کارگردان Black Panther کوگلر و چارلز دی. کینگ (Charles D. King)، تهیه‌کننده‌ی این اثر خواهد بود و به همراه Warner Bros آن را سرمایه‌گذاری می‌کنند. شاکا کینگ (Shaka King) بر اساس فیلم‌نامه‌ای از ویل برسن (Will Berson) این فیلم را تهیه و کارگردانی خواهد کرد.

سندرز که به سرعت در حال رشد و معروف شدن است، در The Equalizer 2 به همراه دنزل واشنگتن (Denzel Washington) و در فیلم علمی-تخیلی روپرت وایت (Rupert Wyatt) با نام Captive State نقش‌آفرینی کرده است. او همچنین نقش اصلی را در اقتباس سینمایی از رمان Native Son که توسط HBO و A24 ساخته شد و در فستیوال فیلم ساندنس امسال به نمایش درآمد را برعهده داشت.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.