کارگردانان و تهیه‌کنندگان فیلم A Hard Problem مشخص شدند

27 September 2019 - 18:00

فیلم بعدی تهیه‌کنندگان رایلند آلدریچ (Ryland Aldrich) و آدام مافی (Adam Maffei) مشخص شد. A Hard Problem نام این اثر خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌های It Happened in L.A. و Folk Hero & Funny Guy از جمله آثار تهیه شده توسط آلدریچ هستند که به ترتیب برای اولین بار در جشنواره‌های فیلم ساندنس و ترایبکا به نمایش درآمدند.

مافی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی Disney Quizney در شبکه‌ی دیزنی است. او اخیرا کمدی درام ۵ Years Apart با نقش‌آفرینی کلوئی بنت (Chloe Bennet) را تهیه کرده بود که آلدریچ مشاور تهیه‌کننده در این اثر بود.

کایل هزدی (Kyle Hasday) و مت استوارت (Matt Stewart) که با یکدیگر نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های متعددی را در کنار خلق آثار فاخری در زمینه‌ی عکاسی و مقاله‌های تصویری انجام داده‌اند، A Hard Problem را در کنار کارگردانی، تهیه نیز خواهند کرد. این دو، همکاری خود را در سال ۲۰۰۲ زمانی که در مدرسه‌ی فیلم و تلویزیون دانشگاه چَپمن بودند، آغاز کردند.

در A Hard Problem، ایان، به دنبال مرگ مادرش باید از خانه‌ای که در زمان مریضی‌اش از او مراقبت می‌کرد، اسباب‌کشی کند. رابطه‌ی متشنج بین او و خواهرش باعث می شود که ایان متوجه شود، شرایط پیچیده‌ای در پشت زندگی‌اش وجود دارد که موجب شده او نتواند براحتی زندگی کند. فیلم، اکنون درحال فیلمبرداری در ناکسویل، واقع در تنسی است. جان برچتلد (John Berchtold) نقش ایان و کاترین هائنا کیم (Catherine Haena Kim) نقش الیویا را ایفا خواهند کرد.

Point+Drop Productions و Anchor Stone Productions دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

آلدریچ فعالیت خود را در Sidney Kimmel Entertainment آغاز کرد. او بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی تولید، توزیع و نظارت بر فیلم‌هایی را دارد که در سینماها و جشنواره‌های بین‌المللی به نمایش در آمده‌اند. Folk Hero & Funny Guy توسط جف گریس (Jeff Grace) کارگردانی شد و بازیگر سریال Girls الکس کارپوفسکی (Alex Karpovksy)، بازیگر فیلم ۲۲ Jump Street وایت راسل (Wyatt Russell) و مایکل ایان بلک (Michael Ian Black) در آن نقش‌آفرینی کردند. فیلم Enter the Dangerous Mind با بازی نیکی رید (Nikki Reed)، اسکات باکولا (Scott Bakula) و جیسون پریستلی (Jason Priestley) توسط آلدریچ تهیه شد و سال ۲۰۱۳ در فستیوال جنوب از جنوب غربی به نمایش درآمد.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.