کارگردانی فیلم Uncharted به سازنده Bumblebee سپرده شد

27 September 2019 - 21:30

فیلم Uncharted «آنچارتد» محصول سونی دوباره گام جدیدی به سمت تولید برداشت. تراویس نایت (Travis Knight) که سال گذشته کارگردانی فیلم Bumblebee «بامبلبی» اسپین‌آف سری Transformers «تبدیل شوندگان» را برعهده داشت، در حال مذاکره برای کارگردانی این اقتباس از روی سری بازی ویدیویی محبوبی به همین نام است. تام هالند (Tom Holland) بازی در نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Uncharted از سال‌ها پیش در دست توسعه قرار داشته و فیلمسازان زیادی برای ساخت آن استخدام شده و سپس از این کار منصرف شده‌اند. دو کارگردان قبلی که برای ساخت این فیلم انتخاب شده بودند شاون لوی (Shawn Levy) و دن تراختنبرگ (Dan Trachtenberg) بودند.

سری بازی‌های Uncharted درباره ماجراجو و جوینده گنجی به نام نیتن دریک هستند. آخرین نسخه از این سری به نام Uncharted 4: A Thief’s End «آنچارتد: عاقبت یک دزد» پس از عرضه انحصای روی کنسول PS4 در سال ۲۰۱۶ رکورد فروش ۱۵ میلیون نسخه را از خودش به جای گذاشت.

تیم نویسنده Iron Man «مرد آهنی» ‌یعنی آرت مارکوم (Art Marcum) و مت هالووی (Matt Holloway) نویسندگی فیلم Uncharted را برعهده دارند. نایت قبلا کارگردان انیمیشن استاپ موشن Kubo and the Two Strings «کوبو و دو تار» هم بوده است.

فعلا تاریخ اکران ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۹۹) برای فیلم Uncharted مشخص شده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.