مرد عنکبوتی جایی نمی‌رود: توافق نهایی سونی و مارول

27 September 2019 - 22:32

اسپایدرمن بازگشت. بعد از عدم توافق دیزنی/مارول و سونی، اینبار آن‌ها دوباره پای میز مذاکره نشسته‌اند و توافق کرده‌اند مارول فیلم دیگری از مرد عنکبوتی را برای سونی بسازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم جدید ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران می‌گردد. کوین فایگی (Kevin Feige) در اینباره گفته:

بسیار خوشحالم که سفر اسپایدی در دنیای سینمایی مارول ادامه خواهد یافت و من و همگی ما در مارول استودیوز بسیار خوشحال هستیم که روی این پروژه کار خواهیم کرد. مرد عنکبوتی شخصیت و قهرمان قدرتمندی است که داستان او تمامی سنین و مخاطبین جهان را در برمی‌گیرد. او تنها قهرمان با قدرت ابرقهرمانی در دنیاهای سینمایی است، لذا سونی اسپایدی را می‌سازد که هرگز ندیده‌اید.

در بخشی از این توافق آمده که مرد عنکبوتی در دنیای آینده مارول حضور خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۵ مارول و سونی توافق کردند نه تنها دو فیلم بزرگ و موفق بازگشت به خانه و دور از خانه را بسازند، بلکه این شخصیت که حق ساخت فیلمش متعلق به سونی است، در اختیار مارول باشد.

اما قرارداد همکاری این دو کمپانی بعد از اکران فیلم دور از خانه به هم خورد. بندهای قرارداد اعلام نشدند اما به مارول و فایگی این امکان داده می‌شد فیلم را با بازی تام هالند (Tom Holland) بسازند.

همکاری این دو استودیو در باکس‌آفیس بسیار موفق بوده و بازگشت به خانه ۸۸۰٫۱ میلیون دلار فروخت شخصیت مرد آهنی مارول را نشان داد درحالیکه مرد عنکبوتی مهره اصلی انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت بود و نقش کم اما حیاتی در انتقام‌جویان: پایان بازی داشت. هر دو فیلم ۲ میلیارد دلار فروختند و پایان‌ بازی پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینما جهان شد. دور از خانه نیز با ۱٫۱ میلیارد دلار پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سونی شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.