جیمز گان: نبیولا باید فیلم مستقل خودش را داشته باشد

19 October 2016 - 16:00

Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» یکی از ریسک‌دارترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شد. این ریسک به یکی از بزرگترین غافلگیری‌های سال تبدیل شد و تا به حال نیز جز از پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول نیز محسوب می‌شود. پس از آن قابل پیشبینی بود که سطح انتظار طرفداران برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» زیادتر شود که باعث گسترش تیم بازیگری شده است. استار لرد (Star-Lord) با بازی کریس پرت (Chris Pratt)، گامورا (Gamora)  با بازی زوی سالدانا (Zoe Saldana)، درکس (Drax) با بازی دیو باتیستا (Dave Bautista)، گروت (Groot) با بازی ون دیزل (Vin Diesel)و راکت راکون (Rocket Raccoon) با بازی بردلی کوپر (Bradley Cooper) اعضای سابق تیم هستند که در فیلم دوم نیز حضور خواهند داشت، ولی چهره‌های جدیدی نیز به آن‌ها اضافه خواهند شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

منتیس (Mantis) با بازی پام کلمنتیف (Pom Klementieff) عضو جدید تیم محسوب می‌شود. نبیولا (Nebula) با بازی کرن گیلان (Karen Gillan) و یاندو (Yondu) با بازی مایکل راکر (Michael Rooker) نیز تغییر جبهه داده‌اند و چند بار به نگهبانان کمک می‌کنند. نبیولا در Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» نقش پیچیده‌ای داشت و برای Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» نقش پررنگ‌تری دارد. نبیولا می‌تواند به یکی از بهترین شخصیت‌های زن در هالیوود تبدیل شود؛ ولی اگر تصمیم با جیمز گان (James Gunn) باشد او ترجیح می‌دهد که نبیولا فیلم مستقل خودش را داشته باشد.

جیمز گان در توییتر فعالیت زیادی دارد و زمانی طرفداری نظر خود در مورد این که دوست دارد نبیولا فیلم مخصوص به خودش را داشته باشد؛ جیمز گان نیز جواب داد که او نیز موافق است. گان گفت که فیلمی مستقل نبیولا یا در فیلمی که حداقل او شخصیت اصلی باشد عالی خواهد شد. در وقع جیمز گان از شروع پروژه به این موضوع فکر می‌کرد.

من چند شخصیت محوبوب دارم، ولی قبول دارم که نبیولا باید فیلم مستقل خودش را داشته باشد. این موضوضعی است که من از ابتدا به آن فکر می‌کردم.

شخصیت اصلی بودن نبیولا جالب خواهد بود، ولی در این موقعیت دور از ذهن است. شاید نبیولا در Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» نقش خیلی مهمی داشته باشد که او را در فیلم سوم نگهبانان، به یکی از شخصیت‌های اصلی تبدیل کند. در حالی که تایید شده است نگهبانان در یکی یا هر دو فیلم  Avengers «انتقامجویان» حضور خواهند داشت ؛ اما معلوم نیست که نبیولا نیز یکی از اعضای آن گروه باشد.

زمانی که فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» اکران شود؛ طرفداران از وضعیت نبیولا در دنیای سینمایی مارول  بیشتر مطلع می‌شوند. تا به حال هیچ یک از مقامات مارول اشاره‌ای به این که نبیولا فیلم مستقل خودش را داشته باشد یا نقش‌های مهم‌تری دریافت کند نداشته است. با توجه به تعداد زیاد شخصیت‌های زن در دنیای سینمایی مارول به نظر می‌رسد که نبیولا برای رسیدن به نوبت خودش بای مدتی نا معلومی صبر کند.

Doctor Strange «دکتر استرنج»در ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵)، Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» ۵ ماه می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶)، Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶)، Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» در ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)، Black Panther «پلنگ سیاه» در ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶)، Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» در ۴ ماه می ۲۰۱۸ ( ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) و Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه ای و زنبور» در ۶ جولای ۲۰۱۸ ( ۱۵ تیر ۱۳۹۷) اکران خواهند شد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.