«صفر تا سکو» برنده جایزه بخش «دیسکاوری» فستیوال ریندنس لندن شد

28 September 2019 - 12:18

جایزه بهترین فیلم اول جشنواره ریندنس لندن به سحر مصیبی رسید.

 روز گذشته، در اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره «ریندنس» لندن، جایزه بهترین فیلم اول این جشنواره به سحر مصیبی و فیلم مستند «صفر تا سکو» به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در این فستیوال رسید.

سحر مصیبی، کارگردان این فیلم، در پیغامی ویدئویی از دریافت این جایزه ابراز خوشنودی کرد و با اشاره به حضور زنانی که مطالبه‌گرانه بر اهداف خود پافشاری می‌کنند، عنوان کرد شنیدن قصه‌های زندگی آن‌ها دریچه‌ای جدید بر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این زنان می‌گشاید که او سعی می‌کند در مسیر فیلمسازی خود، به بازگو کردن این قصه‌ها بپردازد. مسیری که در فیلم بعدی خود نیز آن را ادامه خواهد داد.

این مستند، درباره زندگی خواهران منصوریان، قهرمانان ووشوی ایران است که پیش از این جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره بین‌المللی فیلم ایتالیا نیز دریافت کرده بود.

جشنواره فیلم «ریندنس» از قدیمی‌ترین جشنواره‌های مستقل اروپاست که نقش مهمی در معرفی فیلم‌های مستقل دنیا به مخاطبان انگلستان و سرتاسر دنیا ایفا می‌کند. «صفر تا سکو» در این دوره جشنواره «ریندنس» در رقابت با فیلم‌هایی از سینمای ژاپن، آلمان، استرالیا، فرانسه و یونان موفق به کسب جایزه این بخش شد.

منبع: خبرانلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.