گزارش: مارول و سونی فیلم‌های دیگری جز مرد عنکبوتی می‌سازند

28 September 2019 - 14:30

بعد از چند هفته سخت که مرد عنکبوتی در نتیجه‌ی عدم توافق سونی و مارول/دیزنی از دنیای مارول خارج شده بود، اسپایدی به جایی که تعلق داشت بازگشت. همانطور که دیروز گزارش کردیم، سونی و مارول قرارداد جدیدی امضا کردند که طبق آن یک فیلم جدید دیگر از مرد عنکبوتی می‌سازند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق گزارش سایت خبری ددلاین، شاید دنیای مشترک مفصلی وجود داشته باشد که فیلم‌های دنیای سینمایی مارول را به فیلم‌های اسپایدرمن سونی مانند ونوم ۲ و Sinister Six مرتبط می‌کند. گویا این بده بستانی میان دو فرنچایز است که جزییات مربوط به هر دو را تحسین می‌کند. این شاید پیوستگی تنگاتنگ مارول نباشد اما احتمالا امکان تعامل بیشتر میان دو فرنچایز مارل را رقم می‌زند.

فایگی نیز درباره این قرارداد جدید اظهار داشته:

مرد عنکبوتی شخصیت و قهرمان قدرتمندی است که داستان او تمامی سنین و مخاطبین جهان را در برمی‌گیرد. او تنها قهرمان با قدرت ابرقهرمانی در دنیاهای سینمایی است، لذا سونی اسپایدی را می‌سازد که هرگز ندیده‌اید.

همانطور که گفته شده برای این بخش از قرارداد هنوز زود است و تحت شرایط جدید، دیزنی/مارول ۲۵ درصد بیشتر از بودجه را به خود اختصاص داده و ۲۵ درصد سود می‌گیرند. اسپایدرمن در فیلم بعدی مارول ظاهر خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.