جان واتس در حال مذاکره برای کارگردانی سری سوم مرد عنکبوتی

28 September 2019 - 15:00

دیروز اعلام شد که سونی پیکچرز و والت دیزنی استودیوز رسما برای حفظ مرد عنکبوتی و دنیای سینمایی مارول قرارداد امضا کرده‌اند و سومین سری را با هم روی پرده نقره‌ای می‌برند. حالا، سایت خبری ددلاین گزارش کرده که کارگردان سری‌ فیلم‌های بازگشت به خانه و دور از خانه، جان واتس (Jon Watts) در حال مذاکره برای بازگشت به سری سوم است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

قبلا معلوم نبود واتس به این فرنچایز باز می‌گردد یا نه چون قرارداد او امسال تابستان به پایان رسیده بود. قبلا گفته شده بود که او در حال مذاکره با استودیوهای دیگری برای کارگردانی پروژه‌های احتمالی دیگر است اما گویا او به سم ریمی (Sam Raimi) می‌پیوندد تا تنها کارگردانان سه فیلم مرد عنکبوتی باشند.

تام هالند (Tom Holland) نیز برای بازی در نقش اصلی فیلم، اسپایدی، باز می‌گردد و باید منتظر ماند و دید اینبار با چه تبهکارانی مقابله می‌کند. باتوجه به پایان سری دور از خانه، هر یک از دشمنانش آماده‌ی جنگ با او هستند. طبق قرارداد جدید مرد عنکبوتی هالند در فیلم دیگری از مارول حضور خواهد داشت.

سومین سری فیلم ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. این تاریخ، فیلم را وارد رقابت با :Mission Impossible 7 می‌کند که ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ اکران می‌شود. فیلم Shang-Chi و Legend of the Ten Rings در تاریخ ۱۲ فوریه و Doctor Strange in the Multiverse of Madness در ۷ مه و Thor: Love & Thunder در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ اکران می‌شوند.

سونی نیز فیلم‌های ونوم ۲ باب بازی تام هاردی و کارگردانی اندی سرکیس و Morbius، فیلم Kraven the Hunter و اسپین‌آف Silver Sable و Black Cat را در دست اکران دارد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.