دبرا چاو سریال ابی-وان کنوبی را برای Disney+ کارگردانی خواهد کرد

28 September 2019 - 20:00

Lucasfilm اعلام کرد که دبرا چاو (Deborah Chow) به طور کامل کارگردانی سریال تلویزیونی Obi-Wan Kenobi را برای Disney+ انجام خواهد داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

چاو پیش از این سابقه‌ی حضور در سریال‌های (ماندالرین) The Mandalorian، (ترس از مردگان متحرک) Fear the Walking Dead، (بهتر است با سال تماس بگیرید) Better Call Saul، (آقای ربات) Mr. Robot، (مشت آهنین) Iron Fist، (خدایان آمریکایی) American Gods و (مردی در قلعه‌ی مرتفع) The Man in the High Castle را داشته است. پیش‌تر گزارش شده بود که مدت زمان این سریال ۴ ساعت خواهد بود.

مدیر Lucasfilm، کتلین کندی (Kathleen Kennedy) گفت:

ما به کارگردانی نیاز داشتیم که بتواند کاملاً به تمام ابعاد ابی-وان بپردازد. طبق شخصیت پردازی بی‌نظیر شخصیت‌هایمان در سریال The Mandalorian، کاملاً به دبرا اطمینان دارم و کارگردان درستی برای گفتن این داستان است.

سریال ۸ سال پس از وقایع Revenge of the Sith اتفاق می‌افتد، جایی که او را در حال سپردن لوک اسکای‌واکر به خانواده‌اش در تاتوئین دیدیم. فیلمنامه‌ی این سریال توسط حسین امینی (Hossein Amini) نوشته خواهد شد. چاو، امینی و ایوان مک‌گرگر (Ewan McGregor) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال در کنار کتلین کندی، تریسی سیوارد (Tracey Seaward) و جان سوارتز (John Swartz) خواهند بود. جیسون مک‌گاتلین (Jason McGatlin)، مشاور اجرایی مدیر تولید Lucasfilm است که تهیه‌کننده‌ی سریال نیز خواهد بود.

مک‌گرگر نقش ابی-وان را دو دهه پس از الک گینس (Alec Guinness) طی سه‌گانه‌ی مقدمه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای ایفا کرده بود. آخرین حضور او در این مجموعه به سال ۲۰۰۵ و فیلم Revenge of the Sith باز می‌گردد. با این حال صدای خود را برای استفاده در رویاهایی از نیرو که ری آن‌ها را دریافت می‌کرد به فیلم The Force Awakens قرض داد. علاوه بر این‌ها، هیچ‌گاه علاقه‌ی خود برای ایفای مجدد این نقش را پنهان نکرده بود.

دو سال پیش استیون دالدری (Stephen Daldry) برای کارگردانی فیلم انفرادی ابی-وان انتخاب شد اما عملکرد ضعیف Solo: A Star Wars Story در گیشه، موجب شد تا روند توسعه‌ی تمام فیلم‌های انشعابی از این مجموعه متوقف شود.

جزئیات دیگری از این سریال که دارای پتانسیل‌های زیادی است، در دسترس نیست. تعدادی رمان و کتاب مصور وجود دارد که به زندگی ابی-وان در تاتوئین میان قسمت‌های سوم و چهارم پرداخته‌اند. همچنین رویارویی به یاد ماندنی دیگری میان ابی-وان و دارث ماول در Star Wars Rebels اتفاق افتاد. اما در این نقطه تمام این داستان‌ها برای خط داستانی سریال، حدس و گمان‌هایی بیش نیستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.