فیلم Richard Jewell کلینت ایستوود ماه دسامبر اکران خواهد شد

29 September 2019 - 12:00

استودیوی برادران وارنر اعلام کرد فیلم درام بیوگرافی Richard Jewell «ریچارد جول» به کارگردانی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) را در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) اکران خواهد کرد. این فیلم باید با رقبای زیادی از جمله Jumanji: The Next Level «جومانجی: مرحله بعد»، Black Christmas «کریسمس سیاه»، A Hidden Life «زندگی پنهان»، Seberg «سبرگ» محصول آمازون و Uncut Gems «الماس‌های تراش نخورده» رقابت کند. البته با توجه به این تاریخ اکران کاملا مشخص است این استودیو قصد دارد Richard Jewell را به عنوان یکی از نامزدهای اصلی فصل جوایز مخصوصا اسکار ارائه کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Richard Jewell براساس مقاله‌ای در مجله ونیتی فیر و به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ایستوود داستان واقعی یک نگهبان امنیتی بیگناه را روایت می‌کند که طی بازی‌های المپیک ۱۹۹۶ مردم زیادی را از یک بمبگذاری نجات داد، اما سپس خودش متهم به انجام این بمبگذاری شد.

بازیگران اصلی این فیلم پل والتر هاوزر (Paul Walter Hauser) در نقش ریچارد جول، سم راکول (Sam Rockwell) در نقش وکیلش، کتی بیتس (Kathy Bates) در نقش مادر جول، جان هم (Jon Hamm) در نقش مامور اف‌بی‌آی و اولیویا وایلد (Olivia Wilde) در نقش خبرنگار هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.