پیوستن بازیگران جدید به دنزل واشینگتن و جرد لتو در فیلم The Little Things

29 September 2019 - 12:30

جوریس جارسکی (Joris Jarsky)، شیلا هولاهان (Sheila Houlahan) و سوفیا واسیلیوا (Sofia Vassilieva) جدیدترین بازیگرانی هستند که در فیلم مهیج The Little Things «نکات ریز» به بازیگران برنده اسکار یعنی دنزل واشینگتن (Denzel Washington)، جرد لتو (Jared Leto) و رامی مالک (Rami Malek) پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم به کارگردانی جان لی هنکاک (John Lee Hancock) داستان دیک (با بازی واشینگتن) معاون کلانتری را دنبال می‌کند که برای پیدا کردن یک قاتل سریالی با کارآگاهی از اداره پلیس لس‌آنجلس به نام بکستر (با بازی مالک) همکاری می‌کند. دیک توجه زیادی به نکات ریز دارد، اما تمایلش به دور زدن قانون باعث می‌شود بکستر بر سر یک دوراهی دشوار قرار بگیرد. در همین حین دیک باید با رازی مخوف از گذشته خودش کنار بیاید.

خبر دیگر اینکه متیو گلیو (Matthew Glave) و هانتر سانسون (Hunter Sansone) به درام Safety «امنیت» ساخته رجینالد هادلین (Reginald Hudlin) و محصول دیزنی پلاس پیوستند. این فیلم داستان واقعی مامور امنیتی ری مک‌الراتبی را دنبال می‌کند که با چالش‌های سختی روبرو شده و با تکیه بر اعتقاد و پشتکارش توانسته بر رقبای مختلف پیروز شده و وارد تیم فوتبال دانشگاه شود، در حالی که باید از برادر ۱۱ ساله خودش هم مراقبت کند.

جی ریوز (Jay Reeves) در نقش ری، تادئوس میکسون (Thaddeus J. Mixson) و کورین فاکس (Corinne Foxx) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.