باکس‌آفیس هفتگی: Abominable باز یونیورسال را صدرنشین کرد

30 September 2019 - 12:00

یونیورسال مجددا امسال با فیلم ماجراجویی انیمیشنی Abominable استودیو صدرنشین باکس‌آفیس شد، در حالیکه رده دوم نیز در اختیار Downton Abby استودیو Focus در دومین هفته اکرانش است. با اینحال Roadside شاهد عملکرد قوی فیلم Judy بود که جزو ده فیلم برتر قرار‌ گرفت، در حالیکه Hustlers و It: Chapter Two فیلم‌های سوم و چهارم جدول هستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم انیمیشنی Abominable محصول یونیورسال، کار خود را با ۲۰٫۸۵‌ میلیون دلار شروع کرد. هرچند این در برابر دیگر فیلم‌های انیمیشنی چیزی نیست، بزرگترین افتتاحیه فیلم انیمیشنی سال ۲۰۱۹ است و به فیلم‌های Us و Good Boys یونیورسال ملحق می‌شود. این هفتمین فیلم بزرگ امسالِ یونیورسال است که استودیو را صدرنشین می‌کند.

گفته شده با وجود بیمه ۷۵میلیون دلاری فیلم، این فیلم راه درازی در پیش دارد و با نزدیک شدن به اکران The Addams Family، باید حداقل در باکس‌آفیس داخلی سریع باشند. فیلم امتیاز A سینما اسکور و ۹۶% راتن تومیتوز را روز افتتاحیه گرفت. این فیلم ۵۶ درصد مخاطب خانم داشت.

در بازار بین‌المللی، Abominable در ۳۰ بازار اکران شده و ۸٫۸ میلیون دلار فروش خواهد داشت. این فیلم ۱٫۹۸ میلیون دلار در مکزیک و ۱٫۴۵ میلیون دلار در برزیل فروخته است‌. این فیلم هفته آینده در ایتالیا و روسیه اکران خواهد شد.

رده دوم در اختیار Downton Abby استودیو Focus Feature است و این هفته ۱۴٫۵ میلیون دلار فروخته و مجموع فروشش به ۵۸٫۵ میلیون دلار رسیده است. عملکرد این فیلم، آن را پنجمین فیلم پر فروش تاریخ Focus ظرف ۱۰ روز از اکرانش کرده است. این فیلم ۱۰ میلیون دلار نیز فروش بین‌المللی داشته و به مجموع فروش ۴۸٫۶ میلیون دلار دست یافته و فروش جهانی‌اش ۱۰۷٫۱ میلیون دلار شده است.

فیلم Hustlers محصول STX در سومین هفته اکرانش، افت ۳۲ درصدی داشته و ظرف سه روز ۱۱٫۴۷ میلیون دلار فروخته و فروش داخلی‌اش به ۸۰ میلیون دلار رسیده است. حالا Hustlers سومین فیلم پر فروش تاریخ STX شده و به زودی به فروش داخلی ۱۰۰ میلیون دلار دست می‌یابد. این فیلم ۳ میلیون دلار در بازار بین‌المللی فروخته و مجموع فروش آن به ۱۵ میلیون دلار رسیده و فروش جهانی‌اش ۹۵ میلیون دلار شده است.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران Joker در بیش از چهار هزار سینما هستیم.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش را در قسمت زیر مشاهده کنید:

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.