اولین تریلر از فیلم شش زیرزمینی با بازی پیمان معادی و رایان رینلدز منتشر شد

2 October 2019 - 09:30

Netflix اولین تریلر از ۶ Underground، اکشن ماجراجویانه‌ای به کارگردانی مایکل بی (Michael Bay) و با بازی رایان رینلدز (Ryan Reynolds) را منتشر کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

دیو فرانک (Dave Franco)، مانوئل گارسیا-رالف (Manuel Garcia-Rulfo)، آدریا آرخنا (Adria Arjona)، کری هاکینز (Corey Hawkins)، بن هاردی (Ben Hardy)، لیر رز (Lior Raz)، ملانی لُقُ (Mélanie Laurent) و پیمان معادی دیگر بازیگران این اثر هستند.

Netflix و Skydance Media در مشارکت با Bay Films این اثر را تهیه کرده‌اند. فیلم بر اساس ایده‌ی بکری از نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی رت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) که بیشتر بخاطر کارهایشان در Deadpool و Deadpool 2 شناخته می‌شوند، ساخته شده است. بی بیشتر برای فیلم‌های اکشن (پسران بد) Bad Boys، (آخرالزمان) Armageddon و مجموعه فیلم‌های (تبدیل شوندگان) Transformers شناخته می‌شود.

این عنوان اولین همکاری میان Skydance Media و Netflix در قالب یک فیلم را پس از همکاری در سریال‌های Grace And Frankie و Altered Carbon برای این دو شرکت رقم خواهد زد. این پروژه همچنین اولین همکاری Netflix با رینلدز و بی است.

دیوید الیسن (David Ellison) از Skydance، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرنجر (Don Granger) در کنار بی تهیه‌کنندگان فیلم شش زیرزمینی هستند. Skydance رابطه‌ی طولانی با Netflix در قالب ساخت مجموعه آثاری برای تلویزیون را دارد؛ سریال تحسین‌شده و نامزد امی Grace and Frankie حاصل این همکاری بود. در اوایل امسال نیز سریال اکشن تخیلی و پربیننده‌ی Altered Carbon بر روی این رسانه قرار گرفت که به عنوان دیگر محصول این همکاری می‌توان از آن یاد کرد.

۶ Underground در روز ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) طبق برنامه‌ای از پیش مقرر شده بر روی Netflix قرار خواهد گرفت.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.