لوگوی فیلم Mortal Kombat به تهیه‌کنندگی جیمز وان منتشر شد

2 October 2019 - 13:00

لوگوی رسمی ریبوت Mortal Kombat «مورتال کامبت» به تهیه‌کنندگی جیمز وان (James Wan) که به تازگی تولید آن آغاز شده توسط لوئیس تن (Lewis Tan) بازیگر این فیلم منتشر شد. با اینکه در این تصویر فقط شاهد لوگوی فیلم هستیم، اما این لوگو به ما یادآوری می‌کند احتمالا شاهد یک نسخه متفاوت و شایسته از سری بازی محبوب Mortal Kombat خواهیم بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat به تازگی در استرالیا آغاز شده است. سیمون مک‌کواید (Simon McQuoid) براساس فیلمنامه‌ای از گرگ روسو (Greg Russo) کارگردانی فیلم را برعهده دارد. این اولین تجربه کارگردانی سینمایی مک‌کواید است.

گروه بازیگران متنوع فیلم نشان از ذات جهانی آن دارند، که در بین آن‌ها شاهد حضور ستارگان سینما، تلویزیون و هنرهای رزمی هستیم. این گروه بازیگران شامل جو تسلیم (Joe Taslim) در نقش ساب زیرو، لودی لین (Ludi Lin) در نقش لیو کانگ، جسیکا مک‌نامی (Jessica McNamee) در نقش سونیا بلید، جاش لاوسون (Josh Lawson) در نقش کانو، تادانوبو آسانو (Tadanobu Asano) در نقش ریدن، میکاد بروکس (Mehcad Brooks) در نقش جکسون بریجز، چین هان (Chin Han) در نقش شانگ سونگ، هیروکی سانادا (Hiroyuki Sanada) در نقش اسکورپیون، مکس هوانگ (Max Huang) در نقش کونگ لائو، سیسی استرینجر (Sisi Stringer) در نقش میلینا و لوئیس تن است.

مک‌کواید برای اقتباس این اثر محبوب در قاب سینمایی رهبری گروهی از فیلمسازان استرالیایی و آمریکایی را برعهده دارد که شامل فیلمبردار جرمین مک‌میکینگ، طراح تولید نامان مارشال، تدوینگر اسکات گری و طراح لباس کاپی آیرلند هستند.

جیمز وان خالق فرنچایز The Conjuring «احضار» و کارگردان فیلم موفق Aquaman «آکوامن» و تاد گارنر (Todd Garner) تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

فیلم Mortal Kombat در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.