فیلم ابرقهرمانی The Eternals: اولین نگاه به شخصیت جما چان و دکور باستانی فیلم

2 October 2019 - 12:30

در همین حین که تولید فیلم ابرقهرمانی The Eternals «جاودان‌ها» ادامه دارد، تصاویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم مورد انتظار استودیوی مارول منتشر شده که اولین نگاه به شخصیت سرسی با بازی جما چان (Gemma Chan) را ارائه می‌کنند. در این تصاویر همچنین شاهد نگاهی به دکور جذاب فیلم هستیم که از سری کامیک Tomb of the Space Gods «مقبره خدایان فضایی» الهام گرفته شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم The Eternals براساس کامیکی به همین نام نوشته جک کربی ساخته می‌شود. این سری گروهی از موجودات جاودان به نام اترنالز و رقبای آن‌ها یعنی دیوینتس را معرفی کرد. تانوس و دیگر ساکنان تایتان هم جزو جاودان‌ها بودند. هنوز مشخص نیست در این فیلم شاهد حضور او هستیم یا خیر.

گروه پرستاره فیلم شامل آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در نقش تینا، جما چان (Gemma Chan) در نقش سرسی، ریچارد مدن (Richard Madden) در نقش ایکاریس، سلما هایک (Salma Hayek) در نقش آژاکس، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) در نقش کینگو، لورن ریدولف (Lauren Ridloff) در نقش ماکاری، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو (Lia McHugh) در نقش اسپرایت، دان لی (Don Lee) در نقش گیلگامش، بری کیوگن (Barry Keoghan) در نقش درویگ و کیت هرینگتون (Kit Harrington) در نقش شوالیه سیاه است.

کلوئی ژائو (Chloe Zhao) کارگردانی فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از متیو فیرپو (Matthew K. Firpo) و رایان فیرپو (Ryan Firpo) برعهده دارد.

فیلم The Eternals در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.