کارگردان Scary Stories فیلم دراکولایی Last Voyage of the Demeter را خواهد ساخت

2 October 2019 - 16:30

آندره اوردال (André Øvredal) مدتی پس از ساخت فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» قصد دارد سراغ موضوعی برود که سال‌ها در هالیوود در حال خاک خوردن بوده است. اوردال برای کارگردانی فیلم مهیج خون‌آشامی Last Voyage of the Demeter «آخرین سفر دمیتر» انتخاب شده که سال‌ها بین استودیوهای مختلف دست به دست شده بود و به تازگی در اختیار امبلین پارتنرز قرار گرفته است. آخرین باری که خبری از این پروژه شنیدیم نیل مارشال (Neil Marshall) به عنوان کارگردان قصد داشت از ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) در نقش اصلی آن استفاده کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم که در سال ۲۰۰۱ توسط برگی شوت (Bragi Schut) نوشته شده داستان یک کشتی به نام دمیتر را دنبال می‌کند که وظیفه جابجایی مشهورترین خون‌آشام تاریخ یعنی دراکولا را در رمان Dracula نوشته برام استوکر (Bram Stoker) برعهده داشت. در رمان، وقتی دمیتر از راه می‌رسد، کاملا از بین رفته و تنها یک بازمانده در آن حضور دارد و این فیلم داستان اتفاقاتی که حین نابود شدن این کشتی افتاده را روایت می‌کند.

اوردال گزینه کاملا مناسبی برای این داستان مهیج تک لوکیشنی است که حال و هوای پارانویایی دارد. این فیلمساز نروژی قبل از کارگردانی Scary Stories to Tell in the Dark فیلم ترسناک و پرتنش The Autopsy of Jane Doe «کالبدشکافی جین دو» را ساخته بود. در آن فیلم برایان کاکس (Brian Cox) و امیل هرش (Emile Hirsch) سعی داشتند از یک شب وحشتناک در یک مرده‌شورخانه که یک جسد تسخیرشده در آن وجود دارد جان سالم به در ببرند. Last Voyage of the Demeter هم تقریبا حال و هوای مشابهی دارد، فقط ایده خون‌آشامی بودن و بیماری‌های دریایی به آن اضافه شده است. حتی اگر اوردال بخواهد از برایان کاکس در نقش دراکولا بهره ببرد شخصا با این انتخاب مشکلی ندارم.

البته این فیلم فعلا برای اوردال اولویتی ندارد، چون او ابتدا قصد دارد فیلم The Long Walk «پیاده‌روی طولانی» براساس آثار استفن کینگ (Stephen King) را با همکاری نیولاین بسازد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.