وینستون دوک به سریال ورزشی Swagger محصول اپل پیوست

2 October 2019 - 16:00

وینستون دوک (Winston Duke) بازیگر فیلم‌های Black Panther «پلنگ سیاه» و Us «ما» برای بازی در نقش اصلی به سریال درام ورزشی Swagger محصول اپل پیوست. کوین دورانت (Kevin Durant) ستاره NBA تولید این سریال را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سریال Swagger به نویسندگی و کارگردانی رجی راک بایتوود (Reggie Rock Bythewood) که شورانر سریال هم هست، از تجربیات جوانی دورانت در حرفه بسکتبال الهام گرفته شده است. این سریال دنیای بسکتبال جوانان، بازیکنان، خانواده و مربیان آن‌ها را دنبال می‌کند. در این سریال مفاهیمی مثل آرزوها، جاه‌طلبی، موقعیت طلبی و فساد بررسی خواهند شد. دوک نقش آیکی مربی تیم بسکتبال جوانان را بازی می‌کند که قبلا ستاره همین رشته بوده است.

دوک که بیشتر برای بازی در نقش ام‌باکو در دنیای سینمایی مارول و همبازی شدن با لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong) در فیلم Us شناخته می‌شود، قبلا در سریال‌های Major Crimes «جنایات بزرگ»، Modern Family «خانواده امروزی»، The Messengers «فرستاده‌ها» و Person of Interest «مظنون» حضور داشته است. فیلم‌های آینده او شامل Wonderland «واندرلند» و Nine Days «نُه روز» هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.