تولید فیلم معمایی Death On The Nile ساخته کنت برانا آغاز شد

2 October 2019 - 17:00

کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد تولید فیلم معمایی مهیج Death On The Nile «مرگ بر روی نیل» به کارگردانی کنت برانا (Kenneth Branagh) نامزد پنج جایزه اسکار آغاز شده است. این فیلم براساس رمانی به همین نام نوشته آگاتا کریستی (Agatha Christie) دنباله فیلم Murder on the Orient Express «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» محصول ۲۰۱۷ است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

برانا در بیانیه‌ای درباره این فیلم گفته است:

جنایاتی که به دلیل عشق افراطی رخ می‌دهند خیلی جذاب هستند. آگاتا کریستی داستانی درگیرکننده از آشوب احساسی و جنایت خشونت‌بار نوشته و مایکل گرین (Michael Green) بار دیگر اقتباس از آن را برعهده دارد. با حضور تیم ماهری از هنرمندان و گروه بازیگران مستعد، برای من مایه افتخار است که این فیلم را با همکاری دیزنی و فاکس میسازم. در این فیلم شاهد پیچش‌های کاملا جدید و مناظر دیدنی بیابانی جذابی از مصر خواهید بود.

در Death on the Nile ماجراجویی کارآگاه هرکول پوآرو حین سفر با یک کشتی بخار بر روی نیل به جستجوی وحشتناکی برای یک قاتل تبدیل می‌شود، جایی که یک ماه عسل با مرگ‌های ناگوار از بین می‌رود. در این فیلم داستان عشق افراطی و پیامدهای مرگبار آن به شکل یک داستان حماسی با پیچش‌های جذاب که بیننده را شوکه می‌کنند روایت خواهند شد.

در این فیلم برانا دوباره در نقش پوآرو و تام بیتمن (Tom Bateman) دوباره در نقش بوک حضور دارند. بازیگران جدیدی به آن‌ها می‌پیوندند که شامل آنت بنینگ (Annette Bening) نامزد ۴ جایزه اسکار، گل گدوت (Gal Gadot)، آرمی همر (Armie Hammer)، رُز لزلی (Rose Leslie)، لتیشیا رایت (Letitia Wright)، اما مکی (Emma Mackey)، سوفی اوکوندو (Sophie Okonedo)، جنیفر ساندرز (Jennifer Saunders)، راسل برند (Russell Brand) و داون فرنچ (Dawn French) هستند.

کنت برانا، ریدلی اسکات (Ridley Scott)، سایمون کینبرگ (Simon Kinberg)، مارک گوردون (Mark Gordon) و متیو جنکینز (Matthew Jenkins) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند.

فیلم Death on the Nile در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۸ مهر ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.