پیوستن مدیسون آیسمن و سیدنی سوئینی به فیلم ماورایی Nocturne

2 October 2019 - 17:30

سیدنی سوئینی (Sydney Sweeney) بازیگر سریال Euphoria «سرخوشی» و مدیسون آیسمن (Madison Iseman) بازیگر فیلم Annabelle Comes Home «آنابل به خانه می‌آید» برای بازی در نقش‌های اصلی فیلم ماورایی مهیج Nocturne محصول بلوم‌هاوس انتخاب شدند. این اولین فیلم از هشت فیلمی است که بلوم‌هاوس برای آمازون تولید خواهد کرد. ژاک کولیمون (Jacques Colimon) و ایوان شاو (Ivan Shaw) دیگر بازیگران Nocturne هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سوئینی بیشتر برای بازی در نقش کسی هاوارد در سریال موفق Euphoria محصول HBO شناخته می‌شود که برای فصل دوم هم تمدید شده است. او همچنین در فیلم Once Upon A Time In Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» حضور داشته است. آیسمن با بازی در نقش بتانی واکر در فیلم موفق Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» به شهرت رسید. او در فیلم Jumanji: The Next Level «جومانجی: مرحله بعد» که ۱۳ دسامبر اکران می‌شود دوباره این نقش را بازی خواهد کرد.

Nocturne اولین تجربه کارگردانی زو کورک (Zu Quirke) فیلمساز بریتانیایی ایرلندی است که فیلمنامه را هم خودش نوشته است. این فیلم داستان یک دختر پیانیست را دنبال می‌کند که معامله پرخطری می‌کند تا خواهر بزرگترش را در یک موسسه موسیقی معتبر شکست دهد.

جیسون بلوم (Jason Blum)، لیزا بروس (Lisa Bruce)، مارسی وایزمن (Marci Wiseman) و جرمی گلد (Jeremy Gold) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.