در نخستین کلیپ Jojo Rabbit اسکارلت جوهانسون در مورد عشق با جوجو حرف می‌زند

2 October 2019 - 23:50

کمپانی Fox Searchlight نخستین کلیپ رسمی از کمدی سیاه مورد انتظار Jojo Rabbit، ساخته هنرپیشه و کارگردان معروف: تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، را منتشر کرده است؛ که اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johannsson) را در نقش روزی بتزلر نشان می‌دهد که به پسرش جوجو توضیح می‌دهد چرا عشق قدرتمندترین چیز در جهان است. شما می‌توانید این کلیپ را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بازیگران این کمدی عبارت‌اند از: نامزد جایزه گلدن گلوب: اسکارلت جوهانسون، برنده جایزه اسکار: سم راکول (Sam Rockwell)، و همین‌طور ربل ویلسون (Rebel Wilson)، توماسین مکنزی (Thomasin McKenzie)، آلفی آلن (Alfie Allen)، استیفن مرچانت (Stephen Merchant) و هنرپیشه تازه‌کار: رومن گریفین دیویس (Roman Griffin Davis) در نقش جوجو.

وایتیتی سبک منحصربه‌فردش در زمینه شوخ‌طبعی و وضعیت‌های تأثرآور را به درون طنزی در باب جنگ جهانی دوم می‌آورد. کمدی Jojo Rabbit به روایت داستان یک پسر جوان و ترسوی آلمانی (با بازی دیویس) می‌پردازد که توسط مادری تنها (با بازی جوهانسون) بزرگ شده است، و تنها یارش، دوست خیالیش هیتلر (با بازی وایتیتی) است. وطن‌پرستی معصومانه و بی‌آلایش این پسر، وقتی دختر جوانی (با بازی مکنزی) را ملاقات می‌کند که جهان‌بینی اش را وارونه می کند و او را به مواجه شدن با بزرگترین ترس‌هایش مجبور می‌کند، آزموده می‌شود.

وایتیتی، کارتیو نیل (Carthew Neal)، و چلسی وینستانلی (Chelsea Winstanley) از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند و کوان ون تامپسون (Kevan Van Thompson) نیز تهیه‌کننده اجرایی پروژه می‌باشد.

فیلم Jojo Rabbit نخستین اکران جهانی‌اش در ۸ام سپتامبر سال ۲۰۱۹، در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، اتفاق افتاد؛ و قرار است که در تاریخ ۱۸ام اکتبر در سراسر سینماها نیز اکران گردد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.