کارگردانی پایلوت سریال DMZ به ایوا دوورنی سپرده شد

2 October 2019 - 22:00

ایوا دوورنی (Ava DuVernay) کارگردان فیلم‌های Selma «سلما»، Middle of Nowhere «وسط ناکجا» و Queen Sugar «ملکه شکر» کارگردانی پایلوت سریال DMZ محصول سرویس استریم HBO Max را برعهده خواهد داشت. این پایلوت براساس سری کامیک بوکی نوشته برایان وود (Brian Wood) و ریکاردو بورکیلی (Riccardo Burchielli) ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

DMZ در آینده‌ای نزدیک روایت می‌شود جایی که یک جنگ داخلی در آمریکا باعث شده منهتن به یک منطقه جنگی تبدیل شود که از تمام دنیا جدا شده است. این سریال داستان یک پزشک زن را دنبال می‌کند که به دنبال پیدا کردن پسرش در این منطقه جنگی است، در حالی که حین نجات دادن جان مردم باید با گروه‌های خلافکاری، نظامیان و اربابان جنگی مقابله کند.

فیلمبرداری این پایلوت از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. دوورنی پس از کارگردانی این پایلوت ساخت فیلم ابرقهرمانی The New Gods «خدایان جدید» محصول DC را برای استودیوی برادران وارنر آغاز می‌کند.

به تازگی سریال When They See Us «وقتی آن‌ها ما را ببینند» ساخته دوورنی نامزد سه جایزه امی شده است. آثار آینده او شامل Battle at Versailles «نبرد ورسای» و سریال تلویزیونی Cherish the Day «این روز را گرامی بدار» هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.