پیوستن نت وولف به سریال The Stand براساس رمانی از استفن کینگ

2 October 2019 - 22:30

نت وولف (Nat Wolff) به گروه بازیگران پرستاره مینی‌سریال The Stand محصول CBS براساس رمانی از استفن کینگ (Stephen King) پیوست. وولف که پروژه‌های اخیر او شامل The Kill Team «تیم کشتار»، Good Posture «حالت خوب»، Mortal «فانی» و Body Cam «دوربین بدنی» هستند نقش لوید هنراید یک مجرم را بازی می‌کند که شدیدا به رندال فلگ ملقب به دارک‌من (با بازی الکساندر اسکارشگورد (Alexander Skarsgård))‌ وفادار است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

وولف به دیگر بازیگران این سریال یعنی جیمز مارسدن (James Marsden)، امبر هرد (Amber Heard)، الکساندر اسکارشگورد (Alexander Skarsgård)، گرگ کین‌ایر (Greg Kinnear)، ووپی گلدبرگ (Whoopi Goldberg)، اودسا یانگ (Odessa Young)، هنری زاگا (Henry Zaga)، جوان آدپو (Jovan Adepo)، اوون تیگ (Owen Teague)، برد ویلیام هنکه (Brad William Henke) و دنیل سونجاتا (Daniel Sunjata) خواهد پیوست.

این سریال ۱۰ اپیزودی به نویسندگی جاش بون (Josh Boone) و بن کاول (Ben Cavell) روایتی از پایان دنیاست؛ اینکه دنیا ممکن است با خطای کامپیوتری کوچکی در آزمایشگاه وزارت دفاع آمریکا به پایان برسد. این سریال داستان دنیا پس از این اتفاق را روایت می‌کند، دنیایی که هیچ سازمانی در آن وجود نداشته و ۹۹٪ ساکنان آن از بین رفته‌اند. دنیایی که در آن گروهی از بازماندگان وحشت‌زده باید برای بقای خود بجنگند. دنیایی که خوبی‌های آن روی دوش زنی ۱۰۸ ساله به نام مادر ابیگیل است – و تمام بدی‌هایش به شکل مردی با لبخندی مرگبار و قدرت‌های غیرقابل باور به نام رندال فلگ به تصویر کشیده می‌شوند.

کینگ نویسندگی قسمت پایانی سریال را برعهده داشته که با پایان رمان متفاوت خواهد بود. بون کارگردانی سریال را برای شبکه CBS برعهده دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.