اولین پوستر فیلم Bad Boys for Life منتشر شد

2 October 2019 - 23:30

سونی پیکچرز اولین پوستر فیلم Bad Boys for Life «پسران بد برای همیشه» را منتشر کرد. در این فیلم شاهد بازگشت کارآگاهان پلیس میامی یعنی مایک لاوری با بازی ویل اسمیت (Will Smith) و مارکوس برنت با بازی مارتین لارنس (Martin Lawrence) هستیم که برای شکست دادن خلافکاران برای آخرین بار با یکدیگر همکاری می‌کنند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تریلر فیلم بد نبود، اما این پوستر واقعا افتضاح است. این پوستر بیشتر مثل یک انجام وظیفه اجباری است تا اینکه بخواهد شما را به تماشای فیلم تشویق کند. در اینجا اسمیت و لارنس را می‌بینیم که جلوی یک پس‌زمینه سفید در حال نگاه کردن به تفنگ‌های خودشان هستند. نکته اینجاست که فیلم‌های Bad Boys هرگز فیلم‌های اکشن جدی نبوده‌اند. البته مایک و مارکوس به یکدیگر اهمیت می‌دهند، اما این هم به روشی احمقانه و سبک سرانه نمایش داده می‌شود. جستجو برای احساسات واقعی در یک فیلم Bad Boys مثل گشتن به دنبال آب در بیابان است. این فیلم‌ها، حداقل زمانی که مایکل بی (Michael Bay) کارگردانی آن‌ها را برعهده داشت خیلی بزرگ، انفجاری و احمقانه بودند. انگار این پوستر را کسی طراحی کرده که تا حالا یک فیلم Bad Boys هم ندیده است.

در این فیلم بازیگران دیگری از جمله ونسا هاجنز (Vanessa Hudgens)، الکساندر لودویگ (Alexander Ludwig)، چارلز ملتون (Charles Melton)، پائولا نونز (Paola Nunez)، کیت دل کاستیو (Kate Del Castillo)، نیکی جم (Nicky Jam) و جو پانتولیانو (Joe Pantoliano) حضور دارند.

فیلم Bad Boys for Life در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.