اولین تصاویر فیلم بیوگرافی Richard Jewell ساخته کلینت ایستوود منتشر شدند

3 October 2019 - 10:00

پس از اعلام این خبر که کلینت ایستوود (Clint Eastwood) خیلی سریع کار فیلمبرداری فیلم بیوگرافی Richard Jewell «ریچارد جول» را به پایان رساند، حالا اولین تصاویر این فیلم منتشر شده‌اند. این تصاویر که در آن‌ها شاهد حضور پل والتر هاوزر (Paul Walter Hauser)، سم راکول (Sam Rockwell) و کتی بیتس (Kathy Bates) هستیم نشان از فیلمی احساسی دارند که داستان واقعی یک تراژدی را دنبال می‌کند که به یکی از بدترین آشفتگی‌های رسانه‌ای تاریخ آمریکا تبدیل شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جول (با بازی هاوزر) در المپیک تابستانی ۱۹۹۶ در آتلانتا یک نگهبان امنیتی بود، جایی که یک کیف پر از بمب‌ پیدا کرد. جول با هشدار به پلیس منطقه نقش مهمی در تخلیه محیط و نجات جان چندین نفر داشت. او تا سه روز به عنوان قهرمان آمریکا شناخته می‌شد تا اینکه مقامات خود او را به عنوان مظنون اصلی بمبگذاری شناسایی کردند، که باعث شد رسانه‌ها جول را به عنوان یک مجرم در نظر گرفته و او را به مسیر تاریکی سوق دهند.

هاوزر از نظر ظاهری کاملا شبیه جول است و قبلا هم در فیلم‌های I, Tonya «من تونیا هستم» و BlackKklansman «بلکککلنزمن» بازی خوبی در نقش مکمل از خودش به نمایش گذاشته، پس تماشای او در نقش اصلی یک فیلم نکته جالبی است. راکول نقش وکیل او را بازی خواهد کرد. ابتدا وقتی ازرا ادلمن (Ezra Edelman) کارگردانی فیلم را برعهده داشت قرار بود جونا هیل (Jonah Hill) نقش جول و لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) نقش وکیلش را بازی کنند.

در این فیلم بازیگران دیگری از جمله جان هم (Jon Hamm) و اولیویا وایلد (Olivia Wilde) هم حضور دارند.

فیلم Richard Jewell در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) اکران خواهد شد.

 

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.