کیت بلانشت از تجربه خود در ساخت Thor: Ragnarok می‌گوید

20 October 2016 - 12:43

استودیوهای مارول این روزها سخت در تلاشند تا شناخته‌شده‌ترین نام‌های هالیوود و صنعت سینما را به فیلم‌ها و دنیای سینمایی خود بیاورند. اگر به لیست بازیگران جدید آن‌ها نگاه کنیم می‌بینیم که در این کار موفق هم بوده‌اند و یکی از این بازیگران فوق‌العاده محبوب و مشهور کسی نیست جز کیت بلانشت که قرار است در فیلم Thor: Ragnarok نقش شخصیت منفیِ Hela را بازی کند. این دومین باری خواهد بود که شخصیت اصلی منفی در یک فیلم مارولی مونث است.

به عنوان اولین حضورش در دنیای سینمایی مارول، کیت بلانشت با کارگردان فیلم آقای تاییکا وایتی و بازیگران ثابت فیلم‌های ثور یعنی کریس همسورث (ثور) و تام هیدلستون (لوکی) و همین‌طور مارک رافلو (هالک) ایفای نقش خواهد کرد. می‌دانیم که راگناروک در هفته‌های پایانی تولید و فیلم‌برداری خود قرار دارد پس می‌توان این احتمال را داد که کار فیلم‌برداری صحنه‌های کیت بلانشت به پایان رسیده است. او در جدیدترین مصاحبه خود از تجربه فوق‌العاده‌اش بر سر این فیلم صحبت کرد! در مصاحبه‌ای با انترتینمنت ویکلی، از او در مورد تجربه‌اش در اولین فیلم مارولی خود پرسیده شد.

رافلو قبلا در یک مصاحبه گفته بود که شخصیت Hela یکی از بدترینِ بدترین شخصیت‌های منفی‌ای است که می‌توانید تصور کنید. کیت بلانشت متوجه این حرف او شد و در پاسخ گفت:

او این حرف را زده؟ خب البته خودش سبزترینِ سبزترین شخصیت‌هاست! متاسفانه من خیلی با مارک کار نکردم اما با کریس کار کردم و بگذارید بگویم که او چقدر فوق‌العاده است. به طور کلی تجربه [ساخت این فیلم] بسیار جالب بود. فیلم‌های تاییکا وایتی مثل Hunt for the Wilderpeople یا What do We Do in the Shadows را دیده‌اید؟ او خیلی از کار خود اطمینان دارد و واقعا عالی است. او فرد بااستعداد و فوق‌العاده‌ای است.

مشخصاً بازی در این نقش برای کیت بلانشت با در نظر گرفتن نقش‌های سال‌های اخیرش کاری متفاوت و هیجان‌انگیز بوده است. در این مصاحبه فهمیدیم که او مدت زیادی برای فیلم‌برداری با مارک رافلو یا هالک صرف نکرده است که شایعه حضور کم‌رنگ او را تایید می‌کند. هنوز هم در این مرحله نمی‌دانیم هیولای سبزرنگ مارول چقدر در این آخرالزمان ازگاردی نقش خواهد داشت!

بلانشت خود را در فیلم‌های متعددی ثابت کرده است و دیدن او به عنوان شخصیت منفی اصلی و دشمن ثور می‌تواند یکی از هایپ‌کننده‌ترین جزییاتی باشد که از فیلم Thor: Ragnarok بدست می‌آوریم. همان‌طور که از نام آن پیداست فیلم سوم ثور قرار است ما را به بزرگ‌ترین نبرد آخرالزمانی و اساطیری ببرد؛ نبردی که شاید بعضی از شخصیت‌ها به سلامت از آن خارج نشوند.

فعلا در دنیای سینمایی مارول باید منتظر Doctor Strange باشیم که در ۴ نوامبر برروی پرده سینما می‌رود و به دنبال آن Guardians of the Galaxy 2 در ۵ می سال آینده شما را به ماجراجویی‌های جدید استارلرد و تیمش دعوت می‌کند. برای مشاهده اولین تریلر Guardians of the Galaxy 2 با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.