الی راث فیلم ترسناک ۳۱-۱۰ را برای کمپانی اوریون پیکچرز می‌سازد

3 October 2019 - 13:00

به گزارش سایت خبری ورایتی (Variety)، کارگردان فیلم‌های Hostel (مسافرخانه) و Cabin Fever (تب کابین): الی راث (Eli Roth) فیلم ترسناک ۳۱-۱۰ را برای کمپانی Orion Pictures خواهد ساخت. فیلم‌نامه‌نویسان Office Uprising (شورش در اداره): ایان شور (Ian Shorr) و پیتر گمبل (Peter Gamble)، به اقتباس از داستان کوتاهی نوشته لاری آشبرون (Laurie Ashbroune) و کتی چارلز (Kathy Charles)، فیلم‌نامه این پروژه را می‌نویسند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

با توجه به گزارشات خبری، داستان فیلم در مورد “زن جوانی است که با خواهرزاده هایش مشغول بازی می‌دهی یا می‌خوری (تهدید کودکان به صاحب‌خانه ها برای گرفتن عیدی در شب جشن هالووین) می‌شود، و سپس در روکش یک شکلات یادداشتی پیدا می‌کند که می‌گوید احتمالا قاتلی در ساختمانش وجود دارد.”

راث، روگر بیمباوم (Roger Bimbaum)، و جان زائوزینی (John Zaozinny) از تهیه‌کنندگان این فیلم می‌باشند.

راث که در مورد این پروژه هیجان‌زده است، عنوان کرد که:

به ندرت پیش می‌آید که فیلم‌نامه‌ای بتواند یقه شما را بگیرد و شما را تا آخرین صفحه میخکوب کند و سپس باعث کابوس‌های شبانه تان گردد.

راث در ادامه صحبت‌هایش ادعا کرد که فیلم‌نامه ۳۱-۱۰ جزو یکی از ترسناک‌ترین مقدمه‌ها برای یک فیلم ترسناک بوده که تا به حال خوانده است، و گفت:

ما خیلی خوشحال هستیم که قرار است این فیلم را با همکاری کمپانی Orion بسازیم، کمپانی ای که رابطه طولانی مدتی با آن‌ها داشته‌ایم، و کمپانی ای که به خوبی می‌داند چطور باید از پس ساخت یک فیلم ترسناک و بدون محدودیت برآمد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.