شبکه پخش کننده سریال Snowpiercer دوباره تغییر کرد

4 October 2019 - 09:00

در اتفاقی عجیب و غریب بین دو شبکه تلویزیونی متعلق به وارنرمدیا، سریال اقتباسی Snowpiercer «برف‌شکن» براساس رمانی گرافیکی و فیلم موفقی به همین نام دوباره از شبکه TBS به شبکه قبلی خودش یعنی TNT برگشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سریال Snowpiercer طرفداران فیلم محبوب سال ۲۰۱۳ را دوباره به آینده‌ای ویران می‌برد که در آن زمین به مکانی غیرقابل سکونت تبدیل شده و بیشتر انسان‌ها به یک قطار در حال حرکت منتقل شده‌اند.

جنیفر کانلی (Jennifer Connelly)، داوید دیگز (Daveed Diggs)، میکی سامنر (Mickey Sumner)، سوزان پارک (Susan Park)، بنجامین هی (Benjamin Haigh)، ساشا فرولوا (Sasha Frolova)، کیتی مک‌گینس (Katie McGuinness)، سم اوتو (Sam Otto)، آلیسون رایت (Alison Wright)، آنالیس باسو (Annalise Basso)، شیلا واند (Sheila Vand)، روبرتو اوربینا (Roberto Urbina)، لینا هال (Lena Hall) و رووان بلانکارد (Rowan Blanchard) بازیگران این سریال هستند.

ابتدا شبکه TNT سفارش ساخت دو فصل این سریال را در سال ۲۰۱۵ ارائه داد و پس از سال‌ها تاخیر بالاخره قرار شد فصل اول آن سال آینده پخش شود، اما وارنرمدیا اعلام کرد قصد دارد آن را به شبکه کمدی TBS منتقل کند. حالا در اقدامی عجیب، این سریال دوباره به شبکه قبلی خودش یعنی TNT برگشته است.

کوین رایلی رئیس بخش محتوایی شرکت وارنرمدیا در این باره گفته است:

ما فرصت زیادی داشتیم تا متوجه شویم این سریال در کدام شبکه عملکرد بهتری خواهد داشت. با اینکه همچنان در حال اضافه کردن سریال‌های درام به TBS هستیم، اما تصمیم گرفتیم سریال Snowpiercer را از شبکه قبلی خودش TNT پخش کنیم. حالا که این اثر آخرالزمانی را به صورت کامل دیدیم، مطمئنیم TNT بهترین شبکه برای نمایش آن است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.