تریلر تازه‌ای از فیلم حماسی و جنگی ۱۹۱۷ منتشر شد

4 October 2019 - 19:00

Universal Pictures طی کامیک‌کان نیویورک تریلری از فیلم ۱۹۱۷ به کارگردانی فیلمساز برنده‌ اسکار سم مندز (Sam Mendes) منتشر کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در اوج جنگ جهانی اول، دو سرباز جوان بریتانیایی، اسکافیلد با بازی جرج مک‌کی (George MacKay) و بلیک با بازی دین چارلز چپمن (Dean-Charles Chapman) با یک ماموریت ظاهرا غیرممکن روبرو می‌شوند. در زمانی محدود، این دو باید از مواضع دشمن عبور کرده و پیامی را به مقصد برسانند؛ پیامی که از کشته شدن صدها تن سرباز که برادر بلیک نیز در میان آن‌ها وجود دارد طی حمله‌ای مرگبار جلوگیری خواهد کرد.

بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، کالین فرث (Colin Firth)، ریچارد مدن (Richard Madden) و مارک استرانگ (Mark Strong) هم در این فیلم حضور دارند. دیگر بازیگران فیلم شامل اندرو اسکات (Andrew Scott)، دنیل میز ‌(Daniel Mays)، آدریان اسکاربرو (Adrian Scarborough)، جیمی پارکر (Jamie Parker)، نبهان رضوان (Nabhaan Rizwan) و کلر دابرک (Claire Duburcq) هستند.

فیلم‌نامه‌ی این فیلم را مندز به همراه کریستی ویلسون کرنز (Krysty Wilson-Cairns) نوشته‌اند. ۱۹۱۷ توسط مندز و پیپ هریس (Pippa Harris) برای کمپانی‌شان با نام Neal Street Productions تهیه شده است. جین-ان تنگرن (Jayne-Ann Tenggren)، کلوم مک دوگال (Callum McDougall) و برایان الیور (Brian Oliver) دیگر تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

این اثر را که شرکت‌های Neal Street Productions و DreamWorks Pictures در همکاری با New Republic Pictures تهیه کرده‌اند، Universal Pictures در ۲۵ دسامبر (۴ دی) به صورت محدود و خانگی، سپس در ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۰ دی) به صورت جهانی اکران خواهد کرد. توزیع بین‌المللی فیلم برعهده‌ی Universal و Amblin Partners است که eOne از طرف Amblin آن را در انگلستان توزیع خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.