پیوستن بازیگران جدید به تام هالند در فیلم Cherry ساخته برادران روسو

4 October 2019 - 17:30

سیارا براوو (Ciara Bravo)، بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard)، جک رینور (Jack Reynor)، فورست گودلاک (Forrest Goodluck)، جف والبرگ (Jeff Wahlberg)، مایکل گاندولفینی (Michael Gandolfini) و کایل هاروی (Kyle Harvey) در فیلم Cherry به تام هالند (Tom Holland) پیوستند. جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) سازندگان فیلم ابرقهرمانی Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» کارگردانی این فیلم را برعهده دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Cherry براساس رمانی به همین نام داستان واقعی نیکو واکر پزشک سابق ارتش را روایت می‌کند که پس از اینکه از جنگ عراق برمی‌گردد دچار اعتیاد به مواد مخدر شده و شروع به سرقت از بانک‌ها می‌کند. واکر سال ۲۰۱۱ دستگیر شد و به زندان افتاد و قرار است سال آینده از زندان آزاد شود. این رمان داستانی درباره عشق، جنگ، سرقت از بانک و مواد مخدر است.

برادران روسو درباره انتخاب این داستان برای فیلم جدید خود گفتند:

ما با توجه به تجربیات خودمان در کلیولند شیفته داستان Cherry شدیم چون چنین داستان‌هایی باید روایت شوند. به عنوان بومیان کلیولند باعث افتخار ماست که می‌توانیم در زادگاه خودمان این فیلم را بسازیم. ما فیلمبرداری لوکیشن‌های خارجی Winter Soldier را هم در اینجا انجام دادیم، پس برای بازگشت به این منطقه خیلی هیجان‌زده هستیم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.