انتخاب بازیگر A Quiet Place برای بازی در پایلوت سریال Close Up

4 October 2019 - 18:00

میلیسنت سیموندز (Millicent Simmonds) بازیگر فیلم موفق و محبوب A Quiet Place «یک مکان ساکت» در پایلوت سریال Close Up «کلوزاپ» محصول فری‌فورم حضور خواهد داشت. این بازیگر ناشنوا یکی از نقش‌های اصلی این سریال درام یک‌ساعته را بازی می‌کند و با زبان اشاره با دیگران ارتباط برقرار خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Close Up در فضای شهری معمولی در سنترویل ایالت نیوجرسی، داستان دانش‌آموز دبیرستانی ریچل گایر را دنبال می‌کند که قصد دارد حقیقت را درباره زادگاهش افشا کرده و جامعه اطرافش را دگرگون کند. میلیسنت نقش جن را بازی می‌کند که نقش مهمی در اسرار این شهر دارد. او با اعتماد به نفس و بامزه است و بیشتر دوست دارد در حال و هوای دنیای درونی خودش باشد. او به دلیل اختلال در شنوایی از حس بینایی خودش به بهترین شکل بهره برده و شهر زادگاهش را خیلی خوب می‌شناسد. جن که همیشه دوست دارد توجهات را به خودش جلب نکند، پس از اتفاق ناگواری که برایش رخ می‌دهد در زندگی خودش گامی شجاعانه به جلو برمی‌دارد.

پیتر نواک (Peter Nowalk) تهیه‌کننده اجرایی و کیت استاسکوویچ (Keith Staskiewicz) نویسنده این سریال هستند. این پروژه حاصل قرارداد سه ساله نواک با استودیوی ABC است که سریال How to Get Away With Murder «چگونه از مجازات قتل فرار کنیم» را هم برای آن‌ها ساخته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.