آیا شرلوک بعد از فصل چهارم ادامه پیدا می‌کند؟ کامبربچ پاسخ می‌دهد

20 October 2016 - 13:48

بندیکت کامبربچ به عنوان اژدهای مجموعه هابیت یعنی اسماگ و همین‌طور دکتر استرینج در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود و در فیلم‌های فوق‌العاده‌ای چون The Imitation Game «بازی تقلید» نقش‌آفرینی کرده است اما همه ما او را به عنوان کارآگاه بزرگ بریتانیا یعنی شرلوک هلمز در مجموعه Sherlock می‌شناسیم!

بندیکت کامبربچ با بازی فوق‌العاده‌اش در شرلوک حیاتی وصف‌ناپذیر به این شخصیت ادبیاتی بزرگ که اولین بار توسط سر آرتور کونان دویل خلق شد بخشید. آخرین باری که او را دیدیم در قسمت ویژه کریسمس شرلوک با نام The Abominable Bride «عروس کریه» بود که در مراسم امی امسال هم جایزه بهترین فیلم تلویزیونی را از آن خود کرد. مارتین فریمن هم به عنوان دکتر واتسون (که در هابیت هم به عنوان شخصیت اصلی حضور داشت) همیشه در کنار کامبربچ می‌درخشد و این دو قرار است در سال ۲۰۱۷ برای هیجان‌انگیزترین و پرتنش‌ترین فصل سریال شرلوک به صحنه صنعت تلویزیون بازگردند و به تعبیر بسیاری، فصل چهارم آخرین فصل سریال شرلوک خواهد بود. حتی تاجایی که خود بندیکت کامبربچ در هفته‌های گذشته اعلام کرد که فصل چهارم به داستان Sherlock پایان می‌دهد و خط داستانی آن را می‌بندد.

او در مصاحبه جدیدش در مورد گفته‌های قبلی خود شفاف‌سازی انجام می‌دهد و می‌‌گوید که اگر کیفیت کار حفظ شود و عرصه‌ای برای ادامه دادن باشد آن‌ها باز هم به سراغ شرلوک می‌روند. او در مصاحبه‌اش گفت که فصل چهارم فعلا به شرلوک پایان می‌دهد و اینکه همه عوامل به شدت از ساخت این مجموعه لذت می‌برند و همچنین اگر فصل چهارم را ببینیم در خواهیم یافت که چرا این سریال دیگر نمی‌تواند با همان نظم فصل‌های قبل به کار خود ادامه دهد. بااینحال او گفت هیچ‌وقت نگویید هرگز! و اگر کیفیت کار حفظ شود، بازهم به سراغ شرلوک بازخواهند گشت. 

sherlock-season-4-filming-plot

با این صحبت‌ها حتی نمی‌توانیم مطمئن باشیم که داستان شرلوک برای فصل‌های بعدی باز می‌ماند یا خیر. چه اتفاق بزرگی در فصل چهارم خواهد افتاد و شخصیت‌ها چگونه در پایان آن رها می‌شوند؟ این شفاف‌سازی بازهم این قضیه را نفی نمی‌کند که قرار است با بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فصل شرلوک از نظر داستانی روبه‌رو شویم. همان‌طور که برادر شرلوک یعنی مایکرافت در تریلر فصل چهارم گفت:«راه‌هایی که ما می‌پیماییم شیاطین زیادی در زیر خود دارند و شیاطین تو (به شرلوک) مدت‌هاست که انتظارت را می‌کشند.» همه این‌ها هایپ طرفداران را برای تماشای فصل جدید دوچندان می‌کند.

کامبربچ را در ۴ نوامبر امسال در نقش دکتر استرینج می‌بینیم و می‌دانیم که برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوم و چهارم انتقام‌جویان هم بازخواهد گشت.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.