فیلم ابرقهرمانی Black Widow: فیلمبرداری صحنه‌های فلورنس پیو به پایان رسید

5 October 2019 - 16:30

فیلم ابرقهرمانی Black Widow «بلک ویدو» اولین فیلم مستقل شخصیت اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) است که ابتدا در فیلم Iron Man 2 «مرد آهنی ۲» معرفی شد. این فیلم که وقایع پس از Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را روایت می‌کند آغازگر فاز چهارم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

علاوه بر جوهانسون، در این فیلم شاهد حضور بازیگران سرشناسی مثل دیوید هاربور (David Harbour) در نقش الکسی ملقب به محافظ سرخ، فلورنس پیو (Florence Pugh) در نقش یلنا، ریچل وایس (Rachel Weisz) در نقش ملینا و او تی فاگبنلی (O-T Fagbenle) در نقش میسون خواهیم بود.

پیو به تازگی یک استوری در اینستاگرام منتشر کرده که نشان می‌دهد فیلمبرداری صحنه‌های فیلم با حضور او به پایان رسیده است. پیو در مصاحبه‌ای با کولایدر درباره این فیلم گفته بود:

خیلی هیجان‌زده هستم که دیدم این فیلم چقدر شجاعانه، احساسی و غم‌انگیزه. این فیلمنامه‌ای بود که فکر نمی‌کردم با چنین فیلمی مطابقت داشته باشه، و برای همین خیلی هیجان‌زده شدم.

وقتی از او پرسیده شد آیا Black Widow هم مثل دیگر فیلم‌های مارول یک ژانر دیگر را با ابرقهرمانی مخلوط خواهد کرد، پیو حین ستایش کارگردان در این باره گفت:

خب به نظرم تصور کیت شورتلند از این فیلم… هر چیزی که اون ساخته احساسی و صادقانه بوده و به نظرم با این فیلمنامه هم همین کار رو میکنه. طرفدارا خیلی وقته میخوان داستان ناتاشا رو بدونن و خیلی جالبه که این زنان رو به شکلی صادقانه به نمایش بگذاریم.

فیلم Black Widow در تاریخ ۱ مه ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.