کامیک‌کان نیویورک: تمدید سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم

5 October 2019 - 21:30

آنجلا کانگ (Angela Kang) شورانر سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» پس از میزبانی پنلی در مراسم کامیک‌کان نیویورک اعلام کرد این سریال برای فصل یازدهم بازخواهد گشت. پخش فصل دهم از فردا شروع می‌شود و فصل یازدهم احتمالا پاییز ۲۰۲۰ پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

علاوه بر خبر تمدیدی سریال، اعلام شد لورن کوهن (Lauren Cohan) دوباره در نقش مگی در فصل یازدهم برخواهد گشت. کوهن فصل گذشته از این سریال جدا شد، اما راه برای برگشتن او باز مانده بود. پس از کنسل شدن سریال جدید او یعنی Whiskey Cavalier بازگشت او کاملا محتمل به نظر می‌آمد.

The Walking Dead داستانی است که ۱۰ سال پیش جایی شروع شد که یک مرد به دنبال پیدا کردن خانواده خودش بود. آن خانواده بزرگ شد و جوامع مختلفی از آن شکل گرفتند. آن‌ها جنگیدند و زنده ماندند، رونق یافتند و نسلی جدید از آن‌ها متولد شد. این داستانی درباره بشریت و تمایلش به بقاست.

حالا فصل بهار فرا رسیده، چند ماه پس از اینکه قهرمانان داستان به خودشان جرات دادند برای زنده ماندن در زمستان وارد قلمروی نجواگران شوند. این جوامع هنوز با نمایش قدرت آلفا کنار نیامده‌اند و با کراهت به مرزی که برای آن‌ها تعیین شده احترام می‌گذارند. آن‌ها در حال آماده شدن برای نبردی هستند که احتمالا غیرقابل اجتناب باشد.

در سریال The Walking Dead بازیگرانی از جمله نورمن ریداس (Norman Reedus)، دانای گوریرا (Danai Gurira)، ملیسا مک‌براید (Melissa McBride)، کیلی فلمینگ (Cailey Fleming)، جاش مک‌درمیت (Josh McDermitt)، سث گیلیام (Seth Gilliam)، کوپر اندروز (Cooper Andrews)، تورا برچ (Thora Birch) و کوین کارول (Kevin Carroll) حضور دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.