کامیک‌کان نیویورک: تیزر تریلر جدیدی از فصل چهارم سریال The Expanse منتشر شد

6 October 2019 - 10:30

Amazon Prime طی پنل اختصاصی سریال The Expanse تیزر تریلر جدیدی را از فصل چهارم این سریال علمی-تخیلی منتشر کرد. تمام ۱۰ قسمت از فصل تازه‌ی سریال در روز ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) بر روی این سرویس استریم قرار خواهد گرفت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

The Expanse بر اساس رمان‌های علمی تخیلی محبوب و پرفروش نیویورک تایمز نوشته‌ی دنیل ابراهام (Daniel Abraham) و تای فرانک (Ty Franck) است که با نام مستعار جیمز اس. ای. کوری (James S. A. Corey) فعالیت می‌کنند. این سریال توسط مارک فرگس (Mark Fergus) و هاک استبی (Hawk Ostby) ساخته و نوشته شده است که برای فیلمنامه‌ی فیلم Children of Men نامزد دریافت اسکار شدند.

سریال در میان کهکشانی استعمار شده و ۲۰۰ سال در آینده آغاز می‌شود. هنگامی‌ که دو نفر ناخواسته کودتایی عظیم را برپا می‌کنند. بازیگران این سریال شامل استیون استریت (Steven Strait)، شهره آغداشلو (Shohreh Aghdashloo)، دامنیک تیپر (Dominique Tipper)، کس انور (Cas Anvar)، وس چتهم (Wes Chatham)، فرانکی ادامز (Frankie Adams) هستند. کیون الکساندر (Keon Alexander)، رزا گیلمور (Rosa Gilmore)، جس سالگرو (Jess Salgueiro) و برن گرمن (Burn Gorman) از جمله بازیگرانی هستند که در این فصل به سریال پیوسته‌اند.

فرگس و استبی که فیلمنامه‌ی نخستین فیلم Iron Man را هم در کارنامه‌ی خود دارند، در کنار شورانر سریال، نارن شانکار (Naren Shankar)، از تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.