فیلم جدید Jason Bourne ساخته می‌شود؛ احتمال مرتبط بودن با سریال Treadstone

6 October 2019 - 09:00

فرنچایز ۲۰ ساله Jason Bourne «جیسون بورن» به زودی با سریال Treadstone «ترداستون» محصول شبکه USA وارد تلویزیون خواهد شد. اما سه سال پس از اکران آخرین فیلم این فرنچایز یعنی Jason Bourne که در آن مت دیمون (Matt Damon) دوباره در آن حضور داشت، به نظر می‌آید یک فیلم دیگر از این دنیای جاسوسی در راه باشد. بن اسمیت (Ben Smith) تهیه‌کننده فیلم‌ها که یکی از سازندگان سریال Treadstone هم هست گفته شاید در آینده شاهد یک فیلم سینمایی دیگر از این فرنچایز باشیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اسمیت حین مصاحبه درباره سریال Treadstone راجع به توسعه ششمین فیلم Bourne گفت:

قطعا یک فیلم Bourne دیگه می‌سازیم. اینکه داستان فیلم چیه و آیا با سریال Treadstone ارتباطی داره هنوز مشخص نیست.

دیمون در سه فیلم اول این سری یعنی The Bourne Identity «هویت بورن»، The Bourne Supremacy «برتری بورن» و The Bourne Ultimatum «اولتیماتوم بورن» حضور داشت. سپس در فیلم چهارم به نام The Bourne Legacy «میراث بورن» جرمی رنر (Jeremy Renner) جایگزین او شد، اما دیمون دوباره سال ۲۰۱۶ با فیلم Jason Bourne به این نقش برگشت.

آخرین باری که خبری درباره فیلم ششم این فرنچایز منتشر شد زمان اکران فیلم Jason Bourne بود، اما با وجود موفقیت آن فیلم در باکس آفیس و فروش کلی ۴۱۵ میلیونی به نظر می‌آید برنامه استودیوی سازنده نسبت به آن زمان تغییر کرده است.

وقتی سال ۲۰۱۷ از دیمون درباره بازگشتش به این نقش سوال شد او گفت هنوز آماده نیست دوباره به این نقش برگردد. دیمون در این باره توضیح داد:

فعلا نه. اون فیلما خیلی سخت و طاقت فرسا هستن.

پخش سریال Treadstone از ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) آغاز خواهد شد.

منبع:‌ Comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.