لیست بازیگران کاندید برای بازی در نقش دامینو را مشاهده کنید

20 October 2016 - 17:00

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) برای یک دهه تلاش کرد تا کمپانی فاکس را قانع کند تا فیلمی بر اساس کتاب مصور  Deadpool «ددپول» بسازد. کمپانی ۲۰th Century Fox بالاخره قانع شد و فیلم را در اوایل امسال اکران کرد و با موجی بزرگ از رضایتمندی طرفداران و منتقدان روبرو شد. برای همین اصلاً شکه کننده نبود که بعد از اتمام لیست سازندگان فیلم، ساخته شدن دنباله‌ی ددپول با حضور شخصیت کیبل (Cable) تایید شد. کیبل شخصیت قلدری است که طرفداران برای دیدنش لحظه شماری می‌کنند و بر اساس شایعات به طور قطع، دامینو (Domino) نیز در Deadpool 2 «ددپول ۲» حضور خواهد داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Deadpool 2 «ددپول ۲» هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد، ولی مراحل فرآیند پیش تولید آن، از جمله نوشتن نمایشنامه و انتخاب بازیگر آغاز شده است. برای این کار کمپانی فاکس نیاز دارد که با بازیگران مرد و زن مصاحبه کند که یک لیست شش نفری از بازیگران زن کاندیدی برای بازی در نقش دامینو را در اختیار ما قرار داده است.

بنا بر گزارش سایت Collider کمپانی فاکس با این شش بازیگر مصاحبه کرده است یا قرار است که در آینده با آن‌ها مصاحبه کند:

  • مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead): بازی در فیلم‌‌های ۱۰ Cloverfield Lane و Scott Pilgrim vs. the World «اسکات پیلگرام در مقابل جهان»
  • لیزی کاپلان (Lizzy Caplan): بازی در فیلم‌‌ Now You See Me 2 «اکنون مرا می‌بینی ۲»
  • سیِنا میلر (Sienna Miller): بازی در فیلم‌‌های American Sniper «تک تیرانداز آمریکایی» و Burnt «سوخته»
  • سوفیا بوتلا (Sofia Boutella): بازی در فیلم‌‌های Star Trek Beyond و Kingsman: The Secret Service «کینگزمان: سرویس مخفی»
  •  استفانی سیگمن (Stephanie Sigman): بازی در سریال Narcos «مواد مخدر» و فیلم Spectre «شبح»
  • سیلویا هوکز (Sylvia Hoeks): بازی در سریال Overspel و فیلم Blade Runner 2049

سایت Collider بعد از پخش کردن لیست بالا، با اضافه کردن چند بازیگر دیگر آن را بروزرسانی کرد.

  • مکنزی دیویس (Mackenzie Davis): از سریال Halt and Catch Fire
  • رابی رز (Ruby Rose): از سریال Orange Is the New Black
  • ایو هیوسن (Eve Hewson): از سریال The Knick
  • کلی روهربک (Kelly Rohrbach): از سریال Baywatch

mary-elizabeth-winstead-and-lizzy-caplan-deadpool-2-domino

کمپانی فاکس در حال حاضر در لیست بلندی از بازیگران به دنبال پیدا کردن شخص مناسبی برای بازی در نقش دامینو است؛ نقشی که با توجه به میزان تاثیر ونسا (Vanessa) با بازی مورینا بکرین (Morena Baccarin) در فیلم، می‌تواند به نقش اصلی زن فیلم تبدیل شود. در این لیست مری الیزابت وینستد شانس بیشتری برای بازی در نقش دامینو دارد؛ البته باید ببینیم که خودش نیز مایل به پذیرفتن این نقش است. او به تازگی در فیلم ۱۰ Cloverfield Lane بازی کرده است که در آن نقش آفرینی خیلی خوبی داشت و همچنین قرار است در فصل سوم سریال Fargo «فارگو» نیز بازی کند. مری الیزابت وینستد با بازی در فیلم‌های Scott Pilgrim vs. the World «اسکات پیلگرام در مقابل جهان» و  Sky High به فیلم‌های ابرقهرمانی علاقه نشان داده است و به نظر می‌رسد که شخصیت دامینو راست کار خودش باشد.

انتخاب بازیگر مناسب برای شخصیت دامینو به این نیز ربط دارد که کدام ورژن از دامینو در فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» استفاده می‌شود. بازیگر شخصیت کیبل هم می‌تواند در انتخاب بازیگر مناسب برای بازی در نقش دامینو تاثیر گذار باشد؛ چون کیبل و دامینو معمولاً یک رابطه‌ی عاشقانه با هم دارند. نکته‌ی دیگری نیز که در این لیست به چشم می‌آِد استفاده از بازیگران با ملیت‌های مختلف است. این لیست شامل بازیگران آمریکایی، بریتانیایی، هلندی، مکزیکی و هنرپیشه های زن فرانسوی است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    وینستید بهترین انتخاب ممکنه. هم فیزیکش و هم صورتش بسیار شبیه دومینو هست و البته بارها با موى کوتاه هم دیدیم که شکل بعضى بازیکرهاى دیگه جذابیتش از بین نمى ره. امیدوارم اون رو انتخاب کنن.