کامیک‌کان نیویورک: تریلر جدید سریال Star Trek: Picard منتشر شد

8 October 2019 - 09:00

سرویس استریم CBS All Access تریلری جدید و طولانی از سریال Star Trek: Picard «استار ترک: پیکارد» را منتشر و تاریخ پخش آن را اعلام کرد. قسمت اول سریال ۲۳ ژانویه ۲۰۲۰ (۳ بهمن ۹۸) پخش می‌شود و سپس اپیزودهای بعدی هر هفته پنجشنبه از این سرویس پخش خواهند شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این سریال شاهد بازگشت سر پاتریک استوارت (Sir Patrick Stewart) در نقش ژان لوک پیکارد از سریال Star Trek: The Next Generation «استار ترک: نسل بعدی» هستیم و این سریال وقایع پس از The Next Generation را روایت می‌کند.

در این تریلر کاپیتان پیکارد را می‌بینیم که سعی می‌کند زندگی آرامی در تاکستان خودش سپری کند، اما یک دختر جوان سراغش رفته و از او کمک می‌خواهد. زندگی تنها و آرام او متوقف شده و پیکارد به دنبال جمع کردن تیم جدیدی می‌رود که بین آن‌ها شاهد حضور شخصیت‌های آشنایی با بازی جاناتان فریکس‌ (Jonathan Frakes) و جری رایان (Jeri Ryan) هستیم.

در این سریال بازیگران دیگری از جمله ایسا بریونز (Isa Briones)، سانتیاگو کابررا (Santiago Cabrera)، میشل هرد (Michelle Hurd)، آلیسون پیل (Alison Pill)، هری تردوی (Harry Treadway) و ایوان ایواگورا (Evan Evagora) حضور دارند.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.