کامیک‌کان نیویورک: اولین تریلر از فصل دوم Lost in Space منتشر شد

7 October 2019 - 23:30

Netflix در طی پانل خود در کامیک‌کان نیویورک، نخستین تریلر از فصل دوم سریال Lost in Space را منتشر کرد. فصل دوم این سریال با عنوان Lost in Space 2 به همراه تمامی قسمت‌های آن در شب کریسمس یعنی ۲۴ دسامبر (۳ دی) منتشر خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Lost in Space سریال درامی ساخته شده توسط Netflix و بازسازی مجموعه‌ای کلاسیک و علمی تخیلی در دهه ۶۰ میلادی است. سریال در ۳۰ سال آینده جریان دارد، سفر در فضا به واقعیت پیوسته است و خانواده‌ی رابینسون در میان کسانی هستند که ساختن زندگی تازه‌ای در دنیایی بهتر را انتخاب کرده‌اند. اما هنگامی که با مهاجران جدیدی روبه‌رو می‌شوند، باید برای جان سالم به در بردن از مخاطرات مختلف محیط بیگانه با یکدیگر متحد شده و همکاری کنند.

توبی استیونز (Toby Stephens) در نقش جان رابینسون و مالی پارکر (Molly Parker) در نقش مورین رابینسون والدین خانواده را تشکیل می‌دهند. تیلور راسل (Taylor Russell) در نقش جودی، مینا ساندوال (Mina Sundwall) در نقش پنی و مکس جنکینز (Max Jenkins) در نقش ویل رابینسون، فرزندان خانواده هستند.

Legendary Television تهیه کننده‌ی Lost in Space و مت سازاما (Matt Sazama) به همراه برک شارپلس (Burk Sharpless) نویسندگان آن هستند. زک استرین (Zack Estrin) شورانر این سریال است که به همراه سازاما، شارپلس، کوین برنز (Kevin Burns) و جان جزنی (Jon Jashni) از Synthesis Entertainment، نیل مارشال (Neil Marshall) و مارک هلویگ (Marc Helwig) از Applebox تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

سریال قدیمی و نخست Lost in Space توسط اروین آلن (Irwin Allen) خلق شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.